Ik ben van plan om in het jaar 2015-2016 de opleiding Game Designer te doen en heb daarvoor een laptop nodig.
Het budget is €800 en de specs staan hieronder:
Processor: maakt niet heel veel uit, een i5 of i7 als het in het budget past een i7 ofc. :-)
Ram: 8GB
Videokaart: een die is geschikt voor 3d programma's (3dsmax unity etc) (het hoeft geen superdure te zijn)
HDD: maakt ook niet veel uit, 500GB is wel goed denk ik (!geen! ssd, die hakken nog op de prijs in:-P)
Schermdiagonaal: 15 of 17 inch, maakt niet heel veel uit.
op de processor, het RAM geheugen en de videokaart moest volgens zo'n leraar daar niet teveel bespaard worden, plus dat ik ook nog wel wil gamen (niet op de hoogste specs ).
Qua merk moet het wel een goed (maar niet te duur) merk zijn:-)
Hallo,
Ik ben van plan om in het jaar 2015-2016 de opleiding Game Designer te doen en heb daarvoor een laptop nodig.
Het budget is €800 en de specs staan hieronder:
Processor: maakt niet heel veel uit, een i5 of i7 als het in het budget past een i7 ofc. :-)
Ram: 8GB
Videokaart: een die is geschikt voor 3d programma's (3dsmax unity etc) (het hoeft geen superdure te zijn)
HDD: maakt ook niet veel uit, 500GB is wel goed denk ik (!geen! ssd, die hakken nog op de prijs in:-P)
Schermdiagonaal: 15 of 17 inch, maakt niet heel veel uit.
op de processor, het RAM geheugen en de videokaart moest volgens zo'n leraar daar niet teveel bespaard worden, plus dat ik ook nog wel wil gamen (niet op de hoogste specs
).
Qua merk moet het wel een goed (maar niet te duur) merk zijn:-)
Hopelijk kunnen jullie mij hieruit helpen :-P
mvg llllllllll
EDIT: specs en budget en specs aangepast
Bewerkt: door llllllllll