Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Timelapse: Maak kennis met de enorme wereld van GTA5!

Al kan GTA5 soms heel grappig zijn moeten we vooral niet vergeten hoe mooi het spel is. Rockstar Games heeft namelijk super veel aandacht gestoken in de wereld van Los Santos en Blaine County. Dit is vooral goed te zien in de next-gen versie voor PlayStation 4 en Xbox One. YouTuber The XXI heeft daarom drie super mooie timelapse filmpjes gemaakt op zijn PlayStation 4 die goed laat zien hoe mooi de wereld is en hoe veel tijd het eigenlijk kost om van A naar B te komen binnen het spel. Deze timelapses zijn zeker de moeite waard om te kijken. Vergeet die videospeler hiervoor niet op 1080p te zetten om alle details mooi te kunnen zien. smile3.gif

Ben je ook een leuk GTA nieuwtje tegen gekomen of heb je zelf een wat gemaakt wat je met iedereen wilt delen laat het me dan weten zodat het ook in het nieuws komt. smile3.gif

Bron video's: The XXI YouTube met dank voor tip aan Dexist.

Featured Replies

Zo'n awesome filmpjes! Hij doet een beetje wat ik de laatste maanden altijd doe in V, maar de filmpjes brengen het beter over dan mijn woorden dat doen. Prachtig! :o

Geweldige video's! Men onderschat te vaak hoe immens groot GTA V eigenlijk is. _O_

Inderdaad mooie filmpjes :bier:

Voor de liefhebber; de volledige filmpjes staan ook op zijn kanaal(dus de niet-versnelde).

Het ziet er beeldschoon uit! :tu:

En met de Nieuwe Consoles ziet het een stuk beter uit, terwijl de PS3 en de Xbox 360 er ook wel mooi uitzien :bier:

Hele vette filmpjes! De onderbrekingen tussendoor om even van het uitzicht te genieten zien er echt goed uit! :tu:

Prachtige filmpjes, ook briljant gekozen muziek. Het geeft inderdaad goed weer hoe groot het eigenlijk is. Ik heb het ook wel een paar keer gedaan, de map doorkruisen, maar dan wel op een motor of fiets; lopen duurt me echt te lang.