Jump to content
  • Reacties 574
  • Bezichtigingen 109.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2289232

Ik heb hem laatst een keer in m'n eentje gedaan met behulp van de jet op Sandy Shores Airfield, zonder irritante spelers en hij was makkelijk te doen met die jet. ;)

Geplaatst:
comment_2289521

ARG $(@#)*(@#*&)#@(*...

De volgende keer als er mensen van een MKCC crew mijn missie joinen, dan kick ik ze eruit.

gaan ze spelers plat rijden :S, ik wil gewoon simpel missies doen

Geplaatst:
comment_2289627

Los Santos connection? Moet ik die binnen halen met social club?

Het gaat me niet zozeer om het geld, maar meer om de Rp.

Over het algemeen gaat het missies doen met vreemden prima. Maar vond dat potje wel ff vervelend.

Ze hebben de missie echter wel afgemaakt, maar ik zat me te vervelen :(.

Geplaatst:
comment_2289638

Los Santos Connection is een missie van Martin die je (mits je hem al een keer hebt gespeeld) kan vinden in je JOBS > Host > Rockstar Created > Missions - lijst. Anders kan je proberen of je hem kan krijgen door Martin op te bellen en om een Job te vragen. :)

Geplaatst:
comment_2291636

Wut, ik zie helemaal geen een of andere speedboost. Of ligt dat toevallig aan mij :?

Maar hebben jullie ook heel erg zin in morgen, aangezien het een doodnormale doordeweekse dag is.

Bewerkt: door bountyskull_10

Geplaatst:
comment_2291747

Als het een beetje meezit, ben ik om 12:50 al uit. Maar dat zal vast niet gebeuren :7 Ik zal sowieso morgen de Heists gaan uitproberen.

'T zou ook mooi zijn als je de Hydra kunt kopen, als dat daadwerkelijk zou gebeuren, zou het toestel een godsvermogen kosten :(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.