Geplaatst: 1 december 201410 jaren comment_2258636 Soms is het gewoon leuk om random over een GTA te praten. Ben je GTA Online aan het spelen? Of schiet er iets anders m.b.t. deze GTA door je hoofd? Post het dan hier!
Geplaatst: 3 januari 20169 jaren comment_2370058 Mijn jacht heet: "HMS De kleine Piemel" Bewerkt: 3 januari 20169 jaren door nolms
Geplaatst: 3 januari 20169 jaren Auteur comment_2370061 Ik hoop dat je dat niet op jezelf reflecteert.
Geplaatst: 3 januari 20169 jaren comment_2370111 .jpg' alt='default_smile2.gif' alt='0_0'>.jpg'> Beste naam die ik kon bedenken. Bewerkt: 3 januari 20169 jaren door Tommie59
Geplaatst: 4 januari 20169 jaren comment_2370260 Drama om 10 miljoen op de plank te krijgen voor dat yacht...ben 4.7 miljoen ver nu maar sta op het punt er een shitload aan auto's uit te gooien om aan die 10 miljoen te komen. Iemand een idee waarom ik buiten het show off gehalte om het duurste Aquarius yacht zou moeten nemen ipv bv Pisces?
Geplaatst: 4 januari 20169 jaren comment_2370261 Hoe groter, hoe beter. Des te duurder, des te meer kwaliteit. Als je iets doet, doe het dan goed.
Geplaatst: 4 januari 20169 jaren comment_2370263 Meer boten erbij en toffere heli als ik het goed heb. (en die allergoedkoopste heeft niet eens een hot tub dacht ik.) Bewerkt: 4 januari 20169 jaren door TrevorP
Geplaatst: 4 januari 20169 jaren Auteur comment_2370266 Alle jachten hebben een hottub, naar mijn weten, alleen is de indeling en de boten die je erbij krijgt anders.
Geplaatst: 4 januari 20169 jaren comment_2370267 Alle jachten hebben een hottub, naar mijn weten, alleen is de indeling en de boten die je erbij krijgt anders. De "instapper" The Orion heeft geen hottub. Als je iets doet, doe het dan goed. Yeuj...op naar the Pacific standard again hahahahaha
Geplaatst: 4 januari 20169 jaren comment_2370276 Senks Ik heb het ding ook niet voor het serieuze werk (organisatie en zo), maar puur voor de lol. Bv. met wat andere players het dek en de hot tub volplempen met bootjes. Gelanceerd via de Dinghy Om maar iets te noemen.
Geplaatst: 10 januari 20169 jaren comment_2371854 Heh, die hackers kunnen me ondertussen wel de strot uit.. Eergisteren was er 'n grapjas bezig met de garage van Eclipse Towers.. De desbetreffende persoon had er (expres) een windmolen erin gezet zodat de boel ging ontploffen zodra je je garage uitging. Ook andere NPC's werden erin verpulverd. 't Was een erg onaangename situatie. En 's avonds was het weer eens zover; ik had een bounty van 9000,- dollar op m'n kop én héél toevallig waren d'r ook twee hackers aanwezig die het wel doorhadden, en ze kwamen eraan vliegen in 'n heli. Vervolgens schoot ik 't voertuig kapot doormiddel van een homing-launcher én reed daarna razendsnel weg.. Toen gebeurde het; ik vloog met m'n auto dwars door een hek heen en ik kon géén ene kant op (zelfs het voertuig verlaten niet). Wanneer ik datgene doorhad besloot ik de sessie te verlaten.. Lang verhaal kort; Het zijn ongelofelijke zielige lui.. Bewerkt: 10 januari 20169 jaren door .PhoeniX.
Geplaatst: 10 januari 20169 jaren comment_2371924 Mijn jacht heet 'De Zeeuw'. Tja... :$ Ik heb het duurste van het duurste, maar dat was het ook wel waard.
Soms is het gewoon leuk om random over een GTA te praten. Ben je GTA Online aan het spelen? Of schiet er iets anders m.b.t. deze GTA door je hoofd? Post het dan hier!