Jump to content
  • Reacties 574
  • Bezichtigingen 110k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2400407

een vriend van me waarmee ik samen werk die krijgt als je een volle pakhuis hebt middel groot dan krijgt hij als hij het verkoopt dat was laats 270.000

Bewerkt: door jeroenkiller123

Geplaatst:
comment_2400408

ik krijg 6500 per missie maar het gaat dan naar 7000 dan naar 7500 enz

Oh, echt waar? Is het dan ook nog capped of blijft het voor eeuwig stijgen met 500?

Wat kost het eigenlijk om een CEO te worden? Ik ben pas weer bezig met GTA:Online en loop nu echt maanden, misschien wel een jaar achter.

Geplaatst:
comment_2400409

dus als iemand met ons mee doet dan gaat het sneller en dan krijgen we ook meer geld

die vriend heeft ongeveer 1m betaalt dan moet je nog een pakhuis en dan moet je ook nog voor missies betalen

dit vind ik leuker dan heist XD

>>> Door ERRWINS: Ik heb je berichten samengevoegd. Gebruik a.u.b. de bewerk-knop de volgende keer ;) <<<

Geplaatst:
comment_2400413

Is het eigenlijk nog wel rendabel of niet? :cab:

Je kan by the way onderaan je bericht op 'bewerken' drukken en dan wat toevoegen aan je post in plaats van zoveel berichtjes ;)

Speel je op PS4 toevallig? I

Geplaatst:
comment_2400423

(...) Echter vroeg ik mij af hoeveel de CEO verdiend per missie?

Voor VIP work net zoveel als de bodyguards.

Voor de warenhuizen verdient de CEO de waarde van het warenhuis, en de bodyguards 10.000. :)

ik krijg 6500 per missie maar het gaat dan naar 7000 dan naar 7500 enz

Oh, echt waar? Is het dan ook nog capped of blijft het voor eeuwig stijgen met 500?

Wat kost het eigenlijk om een CEO te worden?

Het stijgt tot 10.000 per kwartier. :)

Je moet minimaal 1.250.000 hebben.

Je hebt dan een kantoor zonder (wapen)kluis en accomodation en een klein warenhuis. (16 kratten) :)

Bewerkt: door Tommie59

Geplaatst:
comment_2400446

Grotti X80:

Cldr478UkAAJqVG.jpg

Cld5zHTWgAE6P8I.jpg

icon_cab.gif

Dat is geen supercar meer, maar een zogenaamde hypercar emo.gif

Dat ziet eruit als een ontembare beest, vind die $2.7m zo gek nog niet na het zien van hoe de voertuig eruit ziet.

Geplaatst:
comment_2400516

Of de X80 de snelste car is weet ik eigenlijk niet.

Je zou bv ook verwachten dat het tot nu toe de T20 was maar dat is dus niet zo. Maar ja, topsnelheid is 1 ding... wegligging, bochtengedrag en acceleratie om maar wat te noemen vind ik net zo belangrijk. Zeker in de stad haal je niet zo vaak topspeed, ik tenminste niet.

Heb de X80 zojuist gekocht, echt wel een super supercar met futuristische look.

Meteen maar ff helemaal gecustomized yummie.gif

Kwaliteit: top!

Prijs-kwaliteitsverhouding? Wil ik het niet over hebben wink.gif

Bewerkt: door @nton

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.