Jump to content
Geplaatst:
comment_2258759

Beste forumleden,

Zoals jullie weten staat kerstmis alweer (bijna) voor de deur! Zou het niet leuk zijn als dit ook (net als vorig jaar) weer in gta online het geval zou zijn? Ik heb dit topic gemaakt zodat jullie je mening kunnen uiten over nog een keer kerst en hoogst waarschijnlijk sneeuw in de staat San Andreas. Weer een witte laag over Los Santos & Blaine country en grappige kerst kleding, of gewoon het Los Santos zoals we het kennen? (Meestal) zonnig en standaard met de dood normale kleding stukken zoals we ze kennen? Vertel hier wat jij denkt dat R* ons moet geven met kerst kijk of je niet de enige bent die dezelfde mening deelt als jij! :*D

• Reacties 107
  • Bezichtigingen 7.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2262276

Wie zegt dat dat waar is? Ik kan ook een nep-code schrijven en dan een video erover maken of op een forum zetten..

Bewerkt: door Votair

Geplaatst:
comment_2262308

Wie zegt dat dat waar is? Ik kan ook een nep-code schrijven en dan een video erover maken of op een forum zetten..

Kijk eens wat ik in de code heb gevonden:

if(CurrentDate == 12.25.14)
{
      XMASDLC == RELEASED;
      if(FAKECODE == true)
      {
            CONFIRMED.ILLUMINATI;
      }
}

:7

Anyway, ik wil wel dat er een Christmass DLC komt zoals vorig jaar, vond ik eigenlijk wel tof! :tu:

Bewerkt: door Ezra24rct3

Geplaatst:
comment_2262330

Ja als dat de update wordt ben ik vrolijk. Daar staan hele leuke (verzonnen) dingen. Maar is gewoon het zoveelste verzonnen update-ding

Geplaatst:
comment_2262389

Er zijn toch genoeg mensen die zo genaamde "codes" schrijven, en die "codes" zetten ze op GTAForums, Websites.

En dan komt er helemaal geen update uit, vervolgens gaan mensen zeiken, omdat ze die zo genaamde "update" helemaal niet ontvangen hebben.

Maar de conclusie is: Geloof nooit Youtube, of mensen die verdachte codes op aparte sites zetten.

Geplaatst:
comment_2262467

Kijk eens wat ik in de code heb gevonden:

if(CurrentDate == 12.25.14)
{
XMASDLC == RELEASED;
if(FAKECODE == true)
{
CONFIRMED.ILLUMINATI;
}
}

:7

Anyway, ik wil wel dat er een Christmass DLC komt zoals vorig jaar, vond ik eigenlijk wel tof! :tu:

if !(Attention)
{
Stop.FakeUpdate.Bullshit.Youtube
}
if(RockstarSaid)
{
XMasUpdate = true;
}

WhatYoutubersSay = false;

Dit is het kort samengevat

Bewerkt: door KoningJesper

Geplaatst:
comment_2262473

Die broncodes kunnen net zo goed verzonnen zijn. Waar zijn jullie bronnen?

die nilxmods is een bekende op se7ensins forum en heeft bijna altijd gelijk gehad nu promoot hij zijn eigen forum om info tegeven over de dlc die je alleen op zijn forum kan vinden, dus ik denk dat hij niet zo dom is om er over te liegen en dat daarna niemand meer naar zijn forum gaat of hem meer geloofd

Geplaatst:
comment_2262481

Omdat hij eerder gelijk heeft gehad, wil niet zeggen dat hij dat nu weer heeft. Daarnaast vind ik het moeilijk te geloven dat Rockstar zo slordig is om die codes nu al te publiceren in de updates, waarbij de codes niet eens gebruikt worden.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.