Jump to content
Geplaatst:
comment_2258759

Beste forumleden,

Zoals jullie weten staat kerstmis alweer (bijna) voor de deur! Zou het niet leuk zijn als dit ook (net als vorig jaar) weer in gta online het geval zou zijn? Ik heb dit topic gemaakt zodat jullie je mening kunnen uiten over nog een keer kerst en hoogst waarschijnlijk sneeuw in de staat San Andreas. Weer een witte laag over Los Santos & Blaine country en grappige kerst kleding, of gewoon het Los Santos zoals we het kennen? (Meestal) zonnig en standaard met de dood normale kleding stukken zoals we ze kennen? Vertel hier wat jij denkt dat R* ons moet geven met kerst kijk of je niet de enige bent die dezelfde mening deelt als jij! :*D

• Reacties 107
  • Bezichtigingen 7.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2262893

Mert, mag ik je vragen, waarom je mensen probeert "optelichten", door een foto van sneeuw te plaatsen, terwijl er helemaal geen sneeuw is?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2262907

Mert, mag ik je vragen, waarom je mensen probeert "optelichten", door een foto van sneeuw te plaatsen, terwijl er helemaal geen sneeuw is?

misschien heeft ie wel gelijk, maar niemand kan het bevestigen op R* na. Kortom: we zien wel :)
Geplaatst:
comment_2262916

wrm doen ze het dan gisteren op de crew pagina?

weet ik veel, ik kan ook een foto plaatsen die ik vorig jaar heb genomen, is er dan gelijk ook sneeuw in GTA? Nee dus, geloof niet alles wat op internet staat.

Graag zie ik geen links naar die modder. Dan geven we hem alleen nog meer aandacht met zijn reclame en oplichtingspraktijken.

Stop er dan ook mee!

Bewerkt: door TheDutchWesley

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.