Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Hallo ik heb onlangs een mooie dichte gekleurde helm aangeschaft van maar liefst 15.850$ en wat blijkt nu, ik stapte op men moto en kreeg de normale gratis halfopen helm, maar nu ik van men moto afstap blijft hij zen helm ophouden en ook als ik in wagen stap, gaat helm uit in wagen, maar zodra weer uit wagen, gaat de helm weer op ?

Featured Replies

Select -> Inventory en dan krijg je een lijst met iets van kleding of o.i.d. Als je in dat menu bent kan je ook kiezen uit welke helm je opdoet. Daar kan je 'm afdoen, in dat menu.

Edited by TheDutchWesley

als je alleen wilt dat die die helm opdoet op de motor moet je naar een winkel gaan bij de helmen die aanklikken en dan gaat die automatisch aan als je op de motor gaat en de af gaat m af doet als t goed is.

Ga naar de winkel en trek de helm aan die je wilt, loop de winkel uit en zet via je invetory een andere hoed op (indien je dat wilt). Stap op je moter en It's done! :tu:

Ga naar de winkel en trek de helm aan die je wilt, loop de winkel uit en zet via je invetory een andere hoed op (indien je dat wilt). Stap op je moter en It's done! :tu:

als je bia invetory iets opzet blijft die de hele tijd op he dus als je van de motor afstapt blijft die op
  • Author

De helm is ondertussen af, weet niet hoe het kwam dat die op "automatisch op" stond. Maar de gekochte helm staat niet in de lijst van men kleding, bij helmen. Misschien dat die veel later wordt vrijgegeven? Weet niet voorlopig staat er helmets : 0

• 8 years later...

Hoi hoe moet je de helm van een politie outfit omlaag doen dat heel je gezicht is bedekt