Jump to content
Geplaatst:
comment_188897

hoi ik heb nu gta2 level editor gedownload (hier kan jij hem ook downloaden )maar ik vat er niks van! ik zie alleen maar wat zwart en kan wat vierkantjes maken! weet iemand hoe het werkt het lijk me namelijk echt te gek om levels te maken ik speel het vaak online via gta game hunter maareh weet iemand hoe het moet? of weet iemand waar je de handlijding kan vinden? alvast bedankt!

• Reacties 223
  • Bezichtigingen 47.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_215442

ik eerst ff de gta2 downloade van free rocstar games clasics omdat ik de orgine natuurlijk weer had! maar het lukt!!! :D maar kan ik ook ergens zoon instal schield wizzard vandaan halen dat ik het zo in kan pakken ofzo dat je eers gwn bv

gtainstal.exe

en dan als je er op klikt opent instalschield wizard en word het gwn geinstaleerd zou dat kunnen?

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_220406

Hey,ik heb wat problemen met me editor van GTA2 die hier ook tedownloaden is het probleem is dat ik amper wat kan zien niet alleen maar bij de Tiles ook op me werkveld..(ik gebruik XP en ik weet dat dat dan voor problemen zorgen voor de editor)

Kijk zo ziet het eruit als ik het net opstart ik kan alles zien normaal dus maar dan...

fout1.jpg

Als ik dan 1keer op de muisknop druk of op het toetsenbord gaat het erzo uitzien :?

fout2.jpg

Ik heb ook ergens op het internet gelezen dat ik dan me beeldschermresolutie moet wijzigen maar dat help ook niet :bonk:

Weet iemand hoe ik me editor normaal kan laten verlopen zonder een nieuwe computer temoeten kopen..???

Geplaatst:
comment_220529

Het eerste wat me opvalt is dat je de verkeerde tiles hebt geladen bij de map die je geopend hebt.

Mocht je het niet weten, de goede kun je laden via Tools > Settings > Startup. Dan zie je onder in het venster 'Sty file' staan, en daarachter de knop 'browse'. Via die knop laad je het bestand wil.sty, ste.sty of bil.sty (Wil = Level 1, Ste = Level 2, Bil = Level 3).

Niet zichtbare tiles in de tile selector is een bekend probleem van XP; Hier is niets aan te doen. Het is echter maar een kleine irritatie: Even klikken en de tile eronder zou weer moeten verschijnen.

Wat betreft de problemen in het werkveld, dit ben ik op deze manier nog niet eerder tegengekomen. Het lijkt erop dat alleen de bovenste laag blocks zichtbaar is. Ik heb zelf regelmatig last van vreemde zwarte vlekken in mijn werkveld, maar die verdwijnen weer zodra ik de camera iets draai (Tweede knop van de cameramodus, en dan je muis bewegen met de rechtermuisknop ingedrukt).

Kun je wel blocks selecteren in het zwarte vlak? En wat gebeurt er wanneer je een nieuwe map opent?

Geplaatst:
comment_220545
Het eerste wat me opvalt is dat je de verkeerde tiles hebt geladen bij de map die je geopend hebt.

Mocht je het niet weten, de goede kun je laden via Tools > Settings > Startup. Dan zie je onder in het venster 'Sty file' staan, en daarachter de knop 'browse'. Via die knop laad je het bestand wil.sty, ste.sty of bil.sty (Wil = Level 1, Ste = Level 2, Bil = Level 3).

owja klopt bedankt!!

Het lijkt erop dat alleen de bovenste laag blocks zichtbaar is.

nee niet alleen de bovenste blocks zijn zichbaar ook de andere maar vaak zitten er

stukken in die dan geen Tiles hebben.

Ik heb zelf regelmatig last van vreemde zwarte vlekken in mijn werkveld, maar die verdwijnen weer zodra ik de camera iets draai (Tweede knop van de cameramodus, en dan je muis bewegen met de rechtermuisknop ingedrukt).

Als ik de camera iets draai krijg ik een raar effect ,sommige vakken zonder Tiles krijgen dan wel weer Tiles en sommige vakken met Tiles hebben dan weer geen Tiles..

Kun je wel blocks selecteren in het zwarte vlak?

Ja

En wat gebeurt er wanneer je een nieuwe map opent?

Precies het zelfde probleem.

Bewerkt: door Basler

Geplaatst:
  • Auteur
comment_220573

home moet geen verschil maken op de computer waar ik eerst mijn maps maakte had ik niks! nu ik hier zit en prof heb merk of zie ik geen verschil! maar dat zou aan mij kunn liggen :clown:

Geplaatst:
comment_220580
Als ik de camera iets draai krijg ik een raar effect ,sommige vakken zonder Tiles krijgen dan wel weer Tiles en sommige vakken met Tiles hebben dan weer geen Tiles..

Apart...

Dat, en het feit dat je wel 'onzichtbare' blocks kunt selecteren, wijst er op dat het een probleem is met de weergave. Een probleem met de grafische kaart, of iets in die richting. (Alhoewel het enige probleem dat ik daarmee ooit gehad heb, was dat er überhaupt geen grafische kaart in de PC zat. :bonk: )

Heb je al 's geprobeerd wat te bouwen?

want als ik Lantyz goed ken heeft hij ook Professional.

Heel juist. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.