Jump to content

Dodo seaplane


Insane_focus

Recommended Posts

Hallo allemaal.. Ik speel al een tijdje gta.. Eerst op ps3 en nu sinds een tijdje ps4.. ik vind veel filmpjes op youtube over mensen wat een dodo seaplane hebben.. Volgens hun is hij beschikbaar na de mission 'nerves ron' die je in de single player kan spelen.. Ik heb de singleplayer al helemaal uitgespeeld..

Ook de missie nerves ron heb ik 100% (gold) uit gehaald.. Nu komt mijn vraag.. Weet iemand hoe ik de dodo seaplane kan kopen? In de filmpjes kan je die voor 500 000 dollar kopen online.. Ma ik vind em nergens terug..

Mvg kevin

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allemaal.. Ik speel al een tijdje gta.. Eerst op ps3 en nu sinds een tijdje ps4.. ik vind veel filmpjes op youtube over mensen wat een dodo seaplane hebben.. Volgens hun is hij beschikbaar na de mission 'nerves ron' die je in de single player kan spelen.. Ik heb de singleplayer al helemaal uitgespeeld..

Ook de missie nerves ron heb ik 100% (gold) uit gehaald.. Nu komt mijn vraag.. Weet iemand hoe ik de dodo seaplane kan kopen? In de filmpjes kan je die voor 500 000 dollar kopen online.. Ma ik vind em nergens terug..

Mvg kevin

Deze is pas te ontvangen wanneer je eerst op PS3 hebt gespeeld, aangemeld hebt bij de social club op PS3 en PS4, en dan zou je hem kunnen kopen.
Link to comment
Delen op andere websites

De bijl kan je sowieso kopen bij de Ammunation, ook is "ie" beschikbaar in het Online gedeelte.

De Monstertruck kan je volgens mij kopen bij de Warstock Cache and Carry Delivery.

Anders zal je de Monstertruck vrij moeten spelen, via missies, of races.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...