Jump to content

GTA Online Turbo voor auto's wordt binnenkort gerepareerd!

Geplaatst:
comment_2261192

Zoals diverse al hebben gemerkt werkt de turbo op dit moment niet goed in de next-gen versie van GTA Online. Op de PlayStation 4 en Xbox One rijdt je auto door een programmeerfout van Rockstar Games raar genoeg dus trager. Normaal gesproken zou het toevoegen van een turbo er voor zorgen dat een wagen flink sneller optrekt. Rockstar Games erkent gelukkig inmiddels dit probleem en geeft aan dat dit snel wordt gefixt. Mocht je tijdelijk je turbo willen verwijderen dan kan dat natuurlijk altijd via Los Santos Customs of via de iFruit App. Al is het er op houden van de turbo goedkoper, zeker nu het snel wordt gerepareerd.

In het onderstaande filmpje ligt Broughy1322 uitgebreid toe dat hij er achter kwam dat voertuigen met turbo trager rijden en hoe groot verschil dit maakt in races. Echt hulde aan dit soort GTA-fans, dat ze dit soort problemen zo uitgebreid uitzoeken en testen. Daardoor wordt het nu mede dankzij Rockstar Games snel gerepareerd. Hoe de programmeerfout verder is ontstaan is niet bekend, maar we kunnen er vanuit gaan dat een programmeur bij Rockstar Games te weinig hete koffie had gedronken. puh2.gif

Wanneer de volgende update voor GTA Online uitkomt is op dit moment helaas nog niet bekend. Al verwacht ik zeer snel een update met fixes. Daarnaast zullen binnenkort aan GTA Online de heists en/of een mogelijke kerst DLC worden toegevoegd zodat we tijdens de kerstvakantie weer een heleboel lol kunnen hebben. smile3.gif

Bron filmpje:

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2261635

Briljante video. Leuk om te zien dat mensen zich hier mee bezig houden, en dan met zo'n duidelijke video komen. Bovendien een bewijs dat ik er slim aan doe het bij m'n Xbox 360-versie te houden; die auto's zijn veel sneller ;)

Geplaatst:
comment_2261712

Die tijd is al jaren voorbij, eerste console game patch dateert van 2003.

PC gaming had al eerder patches, als voorbeeld had Delta Force 2 enkele patches en is van 1999.

Geplaatst:
comment_2261714

In 1994 moest je gamemagazines kopen met een diskette erbij waarop patches stonden voor spellen.

Grote spellen bevatten zo goed als altijd bugs. Dat is nooit anders geweest. Hoe meer regels code, hoe kleiner de kans dat het foutloos is.

Geplaatst:
comment_2262114

Waar is de tijd dat men games verkocht als ze af waren?

Zoals San Andreas vol fouten zat. Liever dat ze later toch nog gefixed worden, zoals nu. Niet zo azijnzeiken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.