Jump to content
Geplaatst:
comment_2261549

Het einde van het jaar komt al nader in zicht, dus aan mij de vraag wat voor vuurwerk jij gaat kopen. Hou jij het bij de verbannen simpele babypijltjes die je van vorig jaar over hebt? De rotjes die je nog van een paar jaar geleden hebt gevonden? Koop je wat leuks voor €50,- en je gaat de hele dag met je vrienden rondhangen om 10 uur? Of koop je toch die mooie cake-pakket van €250,- met een ratelband met de buurt en geniet jij van alle puinhoop die die ratelband maakt? Of steek jij een paar "illegale bommen die dezelfde effecten hebben als een handgranaat" af op de hoek van de straat? Zelf koop ik wat kleins zoals Single-shots in de winkel en een paar cakes. De rest in Duitsland/omstreken zoals wat exclusiefs dat ik later kan gebruiken als dummy in me kamer.

Bewerkt: door TheDutchWesley

• Reacties 43
  • Bezichtigingen 2.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2267737

Ik mag van mama eindelijk tollen kopen!

Die mag je tenminste om 10:00 afsteken.

Houd jou dat dan tegen, met vuurwerk ben jij toch een Bad boy ?

Ik koop geen vuurwerk, verspil mijn centen liever anders :7 .

Geplaatst:
comment_2267876

Fuck rotjes, fuck ander knallend vuurwerk, oftewel fuck vuurwerk. Ik geef me geld net als sommige hier maar aan wat anders uit. Ik hou niet van knallend vuurwerk, kan ik echt niet tegen. Siervuurwerk is wel mooi, maar ik kijk lekker vanuit me raam.

Geplaatst:
comment_2267887

Fuck rotjes, fuck ander knallend vuurwerk, oftewel fuck vuurwerk. Ik geef me geld net als sommige hier maar aan wat anders uit. Ik hou niet van knallend vuurwerk, kan ik echt niet tegen. Siervuurwerk is wel mooi, maar ik kijk lekker vanuit me raam.

Geplaatst:
comment_2268154

Alleen mooi siervuurwerk voor 7 mensen en voor 00:00. Voor in de avond heb ik wat thunderkings gekocht. Ga rond 5 uur me bestelling halen bij tuincentrum. :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2268161

Vuurwerk is gay en zonde van je geld.. Kan je net zo goed paar briefjes van 100 euro in de stront douwen en die in brand steken.

wat is nou 100 euro? Het is maar voor de meesten 1x per jaar.
Geplaatst:
comment_2268165

Vuurwerk is gay en zonde van je geld.. Kan je net zo goed paar briefjes van 100 euro in de stront douwen en die in brand steken.

wat is nou 100 euro? Het is maar voor de meesten 1x per jaar.

Veel geld voor sommigen. Zeker voor iets wat binnen enkele minuten(afhankelijk van het soort vuurwerk) de lucht in schiet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.