Ik zit al een tijd met een irritant iets. Ik was ooit weer eens ( 2 maanden terug ofzo) blut in GTA Online.. Shit happens . Dan is het normaal dat je mechanic je niet helpt. Ik ben nu 2 maanden verder, een paar ton rijker (al vanaf het moment dat ik blut was) en kan nog steeds niet mijn mechanic bellen omdat die gast zijn weekgeld niet heeft gehad. Ik speel al vanaf de release GTA V, ken alles wel zo'n beetje qua opzet. Dus een antwoord van ''je moet geld verdienen'' heb ik niets aan want ik heb tonnen op mijn bank, al maanden. Kent iemand dit probleem? Of nog beter weet iemand een oplossing? Het is erg hinderlijk namelijk!
Ik zit al een tijd met een irritant iets. Ik was ooit weer eens ( 2 maanden terug ofzo) blut in GTA Online.. Shit happens
. Dan is het normaal dat je mechanic je niet helpt. Ik ben nu 2 maanden verder, een paar ton rijker (al vanaf het moment dat ik blut was) en kan nog steeds niet mijn mechanic bellen omdat die gast zijn weekgeld niet heeft gehad. Ik speel al vanaf de release GTA V, ken alles wel zo'n beetje qua opzet. Dus een antwoord van ''je moet geld verdienen'' heb ik niets aan want ik heb tonnen op mijn bank, al maanden. Kent iemand dit probleem? Of nog beter weet iemand een oplossing? Het is erg hinderlijk namelijk!