Geplaatst: 16 december 201410 jaren comment_2263110 Wat zou ik hier eens mee doen? Moeilijk, moeilijk. Van mij mag het topic open blijven (lokale mods, ga gerust boven mijn hoofd ), zolang die hele sneeuwdiscussie er buiten blijft.
Geplaatst: 16 december 201410 jaren comment_2263114 Wat zou ik hier eens mee doen? Moeilijk, moeilijk. Van mij mag het topic open blijven (lokale mods, ga gerust boven mijn hoofd ), zolang die hele sneeuwdiscussie er buiten blijft. Spreek de aansteker A.K.A mert17 erop aan. Hij loopt altijd te kutten met informatie die meestal nooit klopt/waar is. Bewerkt: 16 december 201410 jaren door TheDutchWesley
Geplaatst: 16 december 201410 jaren comment_2263118 Waar the fack (sorry voor grof taalgebruik :$ ) slaat dit op!!?
Geplaatst: 16 december 201410 jaren comment_2263144 slotje en een ban voor diegene graag. Als je al geen normale topic kan aanmaken kun je beter weg blijven !!!
Geplaatst: 16 december 201410 jaren comment_2263149 Reading some of the reactions on this topic makes me a
Geplaatst: 17 december 201410 jaren comment_2263188 Maarten, als je in de titel zegt dat er geen slotje op komt en het ook in je bericht zet zonder informatie maak je de kans dat er een slotje op komt groter, maar is het een idee om weer ontopic te gaan en het gesprek te vorderen? Bewerkt: 17 december 201410 jaren door Ezra24rct3
Geplaatst: 17 december 201410 jaren comment_2263204 Laten we het even ophelderen voor de mensen die niets hebben meegekregen. Dit topic is een vervolg van dit topic. Het is de bedoeling dat we over kerst praten, en wat Rockstar wellicht gaat doen met de kerstdagen. Eventuele (valse) codes en andere valse speculatie zijn niet toegestaan aangezien dit de oorzaak was van het slotje op het vorige topic. Ik hoop dat er met kerst een heerlijk dik pak sneeuw ligt, dat geeft toch het kerstgevoel wat we in Nederland niet vaak mee maken.
Geplaatst: 17 december 201410 jaren Auteur comment_2263212 Maarten, als je in de titel zegt dat er geen slotje op komt en het ook in je bericht zet zonder informatie maak je de kans dat er een slotje op komt groter, maar is het een idee om weer ontopic te gaan en het gesprek te vorderen? dit is vervolg topic van die andere merry christmas gta (waar wel een slotje op zit)
Geplaatst: 17 december 201410 jaren comment_2263215 Laten we het even ophelderen voor de mensen die niets hebben meegekregen. Dit topic is een vervolg van dit topic. Het is de bedoeling dat we over kerst praten, en wat Rockstar wellicht gaat doen met de kerstdagen. Eventuele (valse) codes en andere valse speculatie zijn niet toegestaan aangezien dit de oorzaak was van het slotje op het vorige topic. Ik hoop dat er met kerst een heerlijk dik pak sneeuw ligt, dat geeft toch het kerstgevoel wat we in Nederland niet vaak mee maken. Ik snapte hem al niet
Geplaatst: 17 december 201410 jaren comment_2263220 Dus omdat een bepaald persoon mijn topic naar de klote helpt word het gesloten en nu word dit topic gemaakt en dat word wel geaccepteer?! Man man man...
Geplaatst: 17 december 201410 jaren comment_2263223 Laten we anders on-topic blijven en het topic gebruiken waarvoor het oorspronkelijk voor bedoeld was.
Geplaatst: 17 december 201410 jaren comment_2263244 Dus omdat een bepaald persoon mijn topic naar de klote helpt word het gesloten en nu word dit topic gemaakt en dat word wel geaccepteer?! Man man man... Lekker snel en handig zo een topic laten sluiten, toch?
Geplaatst: 17 december 201410 jaren comment_2263245 Dus omdat een bepaald persoon mijn topic naar de klote helpt word het gesloten en nu word dit topic gemaakt en dat word wel geaccepteer?! Man man man... Lekker snel en handig zo een topic laten sluiten, toch? Man man man, ik ben de laatste die off-topic reageert in dit topic na de volgende herhalingen: Laten we anders on-topic blijven en het topic gebruiken waarvoor het oorspronkelijk voor bedoeld was. Maarten, als je in de titel zegt dat er geen slotje op komt en het ook in je bericht zet zonder informatie maak je de kans dat er een slotje op komt groter, maar is het een idee om weer ontopic te gaan en het gesprek te vorderen? __________________________________________________ Hoop wel dat het gaat komen, vond het wel gaaf vorig jaar!
geen slottjjeeee