Zoals zo vaak met een GTA bereiken we allemaal wel eens een moment waarop we wat anders gaan doen dan we normaal doen in de game. Bij mij betekent dat doorgaans dat ik doelloos ga rondrijden en een gevolg daarvan is dat ik op zoek ga naar mogelijke Rally-stages.
Waarom net rally? Wel, aangezien het doorgaans makkelijker is (op SA na is het verkeer niet af te zetten in SP), maar ik hou ook wel eens races op zelf ontworpen circuits, maar ik heb doorgaans meer plezier gehad met mijn rally's.
En dat deed ik dus eerst in San Andreas, voor de logische redenen dat daar rally's mogelijk waren en deze gewoonte heb ik daarna voortgezet in V (ik heb mijn idees en experimenten gehad in andere GTA's, maar ik grijp vaak terug naar rally's en dan is de keuze beperkt).
Om een niet zo lang verhaal korter te maken: Ik heb vandaag wederom eens een seizoen van de "San Andreas Rally Championship" afgerond en ik ben wel eens geïnteresseerd naar of andere spelers ook een dergelijke bezigheid kennen.
En gelijkaardig aan de "FIFA 15 Novelle" is er ook ruimte voor het verhaal van de San Andreas Rally Championship:
LOS SANTOS - Met het aflopen van de Rally van Tatavia is de laatste stage van het 6e seizoen van SARC een feite. Voor de ingang van dit weekend deelden Fishtail en Eleveen de eerste plaats met een comfortabele voorsprong van 9 punten op de derde plaats (Gamella LS). Eleveen, dat al twee overwinningen op zijn naam had staan, kwam als een van de eerste uit en maakte bij de klim van de Eastern Tatavian enkele fouten die Eleveen uiteindelijk de overwinning zouden kosten. Gamella LS dat voor een uiteindelijk overwinning moest hopen op zowel een winst in Tatavia als een laag resultaat van zowel Eleveen als Fishtail. Gamella LS slaagde er in om de snelste tijd neer te zetten maar zag zich op het einde van de dag nog twee plaatsen zakken door uitstekende stages van Snakesnail en Fishtail die de tijd met respectievelijk 0,2 en 0,4s verbeterden. Fishtail had na de problemen van Eleveen genoeg aan een 7e plaats maar nam het heft in eigen handen en bezorgde ons een mooi einde voor het kampioenschap met een eigen overwinning. De eerste eindoverwinning voor Fishtail sinds het ontstaan. Fishtail kan zich nu dus ook bij de lijst van vorige winnaars voegen: Tuneboss X ('92, '95), Karin TC ('93), Access International ('94), Team Airraid ('96) en nu Fishtail Injection ('12).
[table=header]Team|Voertuig|Punten
Fishtail|Feltzer|51
Eleveen|Feltzer|39
Gamella LS|Fusilade|37
Airraid|Zion|32
Snakensail|Zion|31
Hesketh|Fugitive|25
Karin TC|Asterope|22
Tuneboss X|Tailgater|20
Martino|Oracle|12
Mirror R|Schwartzer|10
Access I|Premier|4
Crashmetic|Issi|4[/table]
Seizoen #7 van de SARC zal nieuwe reglementen en voorwaarden kennen rond de gebruikte voertuigen en het aantal rally's opvoeren naar 7, waaronder een klein, bochtig circuit op Elysian Island.
Zoals zo vaak met een GTA bereiken we allemaal wel eens een moment waarop we wat anders gaan doen dan we normaal doen in de game. Bij mij betekent dat doorgaans dat ik doelloos ga rondrijden en een gevolg daarvan is dat ik op zoek ga naar mogelijke Rally-stages.
Waarom net rally? Wel, aangezien het doorgaans makkelijker is (op SA na is het verkeer niet af te zetten in SP), maar ik hou ook wel eens races op zelf ontworpen circuits, maar ik heb doorgaans meer plezier gehad met mijn rally's.
En dat deed ik dus eerst in San Andreas, voor de logische redenen dat daar rally's mogelijk waren en deze gewoonte heb ik daarna voortgezet in V (ik heb mijn idees en experimenten gehad in andere GTA's, maar ik grijp vaak terug naar rally's en dan is de keuze beperkt).
Om een niet zo lang verhaal korter te maken: Ik heb vandaag wederom eens een seizoen van de "San Andreas Rally Championship" afgerond en ik ben wel eens geïnteresseerd naar of andere spelers ook een dergelijke bezigheid kennen.
En gelijkaardig aan de "FIFA 15 Novelle" is er ook ruimte voor het verhaal van de San Andreas Rally Championship:
En nu wil ik ook horen van jullie! :o