Geplaatst: 24 juli 200519 jaren comment_189053 Yo, weet iemand of er een winkel is specieaal voor kettingen en horloges? zo ja waar. En ik zag laatst een foto van een winkel waar je bmx/motorcross kleren kan halen waar is dat? :huh:
Geplaatst: 24 juli 200519 jaren comment_189058 Yo, weet iemand of er een winkel is specieaal voor kettingen en horloges? zo ja waar. En ik zag laatst een foto van een winkel waar je bmx/motorcross kleren kan halen waar is dat? :huh: met die ketting en horlogewinkel moet ik je teleurstellen,want daar zijn er geen van.zijn er 2 kledingswinkels waar je motorkleding enzo kan halen o.a. Victim en Prolaps.
Geplaatst: 24 juli 200519 jaren comment_189292 Je hebt niet specefiek een winkel waar je sierraden kunt kopen maar bij de meeste winkels kun je er wel een paar kopen Overzicht van alle koopbare dingen in de winkels
Geplaatst: 25 juli 200519 jaren comment_189360 Hoort dit niet in General?? Inderdaad, moved Bewerkt: 25 juli 200519 jaren door Se7en
Yo, weet iemand of er een winkel is specieaal voor kettingen en horloges? zo ja waar. En ik zag laatst een foto van een winkel waar je bmx/motorcross kleren kan halen waar is dat? :huh: