ERRWINS Geplaatst: 20 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2014 (bewerkt) Hallo mede PS3 eigenaren, Aangezien de vorige meetings zeer geslaagd waren, organiseer ik bij deze wederom een meeting. Deze meeting zal in het teken staan van de beruchte 'Heists'. De meeting vindt plaats op donderdag 12 maart 2015 en gaat van start om 20:00. Wat er allemaal gaat gebeuren en wat de regels zijn, lees je verder in deze post. Regels: Vernielingen van andermans materiaal is niet toegestaan.. Indien je een headset hebt, dien je je te gedragen en schelden is absoluut verboden. Gezelligheid en respect wordt zeer gewaardeerd. Playlist: Heists Extra informatie: Aangezien de Heists binnenkort zullen verschijnen, is dit topic al met voorzorg aangemaakt. Zodra de exacte datum bekend is, wordt dit topic geüpdatet. Deelnemers: [table=header]Deelnemers|PSN|Aanwezigheidsstatus|Headset @ERRWINS|ERRWINS|Aanwezig|Ja |jaron-xx_3M|Aanwezig|Misschien @Joriz|Joriz86|Aanwezig mits datum past|Ja @Ezra24rct3|Ezra24rct3|Aanwezig mits de datum past|Misschien @cars|Floatableleaf06|Aanwezig|Nee @Together|boy981|Aanwezig mits de datum past|Ja @Snoop040|snoop040|Aanwezig|Ja @FGras|FGras|Aanwezig|Nee @yoeri99|dutchkill99|Aanwezig|Ja @Dexist|Dexist|Aanwezig|Nee @Bullshark|Halcyonxcx|Aanwezig|Nee @AFCAwageningen|AFCAwageningen|Aanwezig|Nee[/table] Aantal plekken vrij: 4 Bewerkt: 11 maart 2015 door ERRWINS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 20 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2014 Volgens mij is het nog niet eens bekend hoeveel mensen er aan een heist mee kunnen doen? Misschien is dit topic ietwat vroeg? PSN: DeNeus21 Headset: Nein Tegen de tijd dat de heists er zijn zie ik wel of de datum past. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 20 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 december 2014 Er kunnen vier mensen per heist mee doen. Bij deze meeting zullen dan vier mensen een heist starten Ik zet je erbij! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheDutchWesley Geplaatst: 20 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2014 Ik ga ook een meeting topic aanmaken! Een meeting die het thema heeft 'GTA Online 5 jaar'. De datum van de meeting zal later exact bepaald worden, maar het zal plaatsvinden in 2018. >>> Door thebig: Houd dit soort negatieve reacties maar voor jezelf, je weet best hoe er daartegenover wordt gestaan.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 20 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2014 Tja, ik wil heus wel meedoen, maar ik weet niet als ik op die datum kan. PSN: jaron-xx_3M Headset: Misschien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 20 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2014 Ik doe mee onder voorbehoud. Mijn agenda tussen Pasen en Pinksteren is meestal namelijk redelijk druk PSN: Joriz86 Headset: ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 20 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 december 2014 Joriz, stel je dan ook je stream beschikbaar? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 20 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2014 Ik doe alleen mee als het op vrijdag of zaterdag is, zet mij er dus OVB bij. Psn: Danger_dog_guy_7 Hs: ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 21 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2014 Ok ik doe mee! Heb misschien een headset. PB me ff als je de datum en tijd weet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 21 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 december 2014 Komt in orde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 5 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2015 Dit is misschien interesant : Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cars Geplaatst: 5 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2015 ik wil wel meedoen als ik op de datum kan psn: Floatableleaf06 Headset: Nee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maartenvdz Geplaatst: 6 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2015 je moet toch ook allemaal in de crew zitten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 6 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2015 Je moet niets, maar zou leuk zijn wanneer er mensen in de crew van het forum zouden zitten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 6 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2015 Is het erg als ik mijn crew op The Criminal Legends laat staan? Ben leider dus moet wel m'n visite kaartje achter kunnen laten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.