Megadreams Geplaatst: 22 december 2014 Rapport Geplaatst: 22 december 2014 Het is bijna Kerstmis en Nieuwjaar en dat moeten we samen vieren! Hoe doen we dat? Door met z'n allen samen te gaan spelen in Multi Theft Auto! Hierbij kondig ik namen de GTAForum Crew dan ook de GTAForum Kerst en Oud & Nieuw meeting aan. Wil je graag meedoen? Dan kan je jezelf in dit topic aanmelden. Praktische info Datum 30 december 2014 Tijd: De tijd wordt nog bekendgemaakt. Spel: Multi Theft Auto: San Andreas Versie: 1.4 Server info Het IP-adres en wachtwoord van de server wordt vrijgegeven bij de start van de meeting. De server wordt gehost door @Megadreams. Aanmelden Maak een nieuwe post waarin je het onderstaande formaat gebruikt om jezelf aan te melden: [b]Ik wil graag meedoen met de MTA meeting en geef aan alles goed te hebben doorgelezen.[/b] [u]MTA nick:[/u] *jouw nickname hier* [u]Heb je ervaring met MTA?[/u] ja/nee [u]Opmerking:[/u] Regels Hou het netjes in de chat. Geen scheldwoorden dus! Spam de chat niet vol. Ook al gaat dit niet moet je het toch vooral niet proberen. Indien de organisatie iets vraagt luister dan ook naar de organisatie. Cheats/hacks zijn ten strengste verboden. Mods zijn toegestaan indien deze enkel het uiterlijk veranderen van bijvoorbeeld een model/texture maar hierbij de collisions niet aantasten. Mods die bepaalde features toevoegen aan het spel welke jou voordelen geeft en/of andere nadelen geeft vallen onder hacks. Zorg er vooral voor dat je veel plezier hebt! Deelnemers @Megadreams @.Timothy @Dutchy3010 @Ezra24rct3 @Jemoeder51 @ERRWINS @_Night-Men_ @SpacyColours @BoerTijger @Bierbuikje @Matthias1999 @Nyltje @Six_Seven @NicolaB @TheDutchWesley @dionkoffie @AlexanderGamer @Sir_Ballas @thebig @Foreigner97 @Joriz @Delvarik @Djdidier @Skullz-000 @Dexist Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 22 december 2014 Rapport Geplaatst: 22 december 2014 Ik wil graag meedoen met de MTA meeting en geef aan alles goed te hebben doorgelezen. MTA nick: Dutchy3010 Heb je ervaring met MTA? Ja Opmerking: Heb er zin in! Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 22 december 2014 Rapport Geplaatst: 22 december 2014 Ik wil graag meedoen met de MTA meeting en geef aan alles goed te hebben doorgelezen. MTA nick: ezra24rct3 Heb je ervaring met MTA? half. Opmerking: heb er ook veel zin in! Reageren
Jemoeder51 Geplaatst: 22 december 2014 Rapport Geplaatst: 22 december 2014 Ik wil graag meedoen met de MTA meeting en geef aan alles goed te hebben doorgelezen. MTA nick: J*Games Heb je ervaring met MTA? Enigzins ja Opmerking: Zeker zin in! Reageren
ERRWINS Geplaatst: 22 december 2014 Rapport Geplaatst: 22 december 2014 Ik wil graag meedoen met de MTA meeting en geef aan alles goed te hebben doorgelezen. MTA nick: ERRWINS Heb je ervaring met MTA? ja Opmerking: Awesome! Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 22 december 2014 Rapport Geplaatst: 22 december 2014 (bewerkt) Ik wil graag meedoen met de MTA meeting en geef aan alles goed te hebben doorgelezen. MTA nick: Night-Men Heb je ervaring met MTA? ja/nee Opmerking: fissa Bewerkt: 22 december 2014 door _Night-Men_ Reageren
SpacyColours Geplaatst: 22 december 2014 Rapport Geplaatst: 22 december 2014 Ik wil graag meedoen met de MTA meeting en geef aan alles goed te hebben doorgelezen. MTA nick: SpacyColours Heb je ervaring met MTA? ja Opmerking: Ik heb er echt totaal geen zin in. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 22 december 2014 Rapport Geplaatst: 22 december 2014 Ik wil graag meedoen met de MTA meeting en geef aan alles goed te hebben doorgelezen. MTA nick: BoerTijger Heb je ervaring met MTA? ja Opmerking: Wel onder twijfel, ga mijn best doen om er bij te zijn! Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 22 december 2014 Rapport Geplaatst: 22 december 2014 Ik wil graag meedoen met de MTA meeting en geef aan alles goed te hebben doorgelezen. MTA nick: Bierbuikje Heb je ervaring met MTA? ja Opmerking: Jottem! Reageren
Matthias1999 Geplaatst: 23 december 2014 Rapport Geplaatst: 23 december 2014 (bewerkt) Ik wil graag meedoen met de MTA meeting en geef aan alles goed te hebben doorgelezen. MTANick: Matthias Heb je ervaring met MTA? Ja. Opmerking: Ik heb er veel zin in Bewerkt: 28 december 2014 door Matthias1999 Reageren
Nyltje Geplaatst: 23 december 2014 Rapport Geplaatst: 23 december 2014 Ik wil graag meedoen met de MTA meeting en geef aan alles goed te hebben doorgelezen. MTA nick: Nyltje Heb je ervaring met MTA? ja Opmerking: Als ik erbij kan zijn ben ik erbij! Reageren
Six_Seven Geplaatst: 23 december 2014 Rapport Geplaatst: 23 december 2014 (bewerkt) Ik wil graag meedoen met de MTA meeting en geef aan alles goed te hebben doorgelezen. MTA nick: SixPlays Heb je ervaring met MTA? nee Opmerking: Ik kom af! Bewerkt: 23 december 2014 door Six_Seven Reageren
NicolaB Geplaatst: 23 december 2014 Rapport Geplaatst: 23 december 2014 (bewerkt) Ik wil graag meedoen met de MTA meeting en geef aan alles goed te hebben doorgelezen. MTA nick: di-commandore of NicolaB Heb je ervaring met MTA? Jawel heur... Opmerkingen: Ik heb de laatste tijd wat internet problemen, vandaar dat ik het niet 100% kan garanderen.Overigens weet ik niet, behalve MegaDreams, wie er tot de organisatie behoort en wat onder "alles lezen" valt; maar dat zal wel knus zitten Ik heb er iig veel zin in Bewerkt: 23 december 2014 door NicolaB Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 23 december 2014 Rapport Geplaatst: 23 december 2014 Ik wil graag meedoen met de MTA meeting en geef aan alles goed te hebben doorgelezen. MTA nick: TheDutchWesley Heb je ervaring met MTA? nee Opmerking:Nog nooit MTA gespeeld. Reageren
dionkoffie Geplaatst: 24 december 2014 Rapport Geplaatst: 24 december 2014 [b]Ik wil graag meedoen met de MTA meeting en geef aan alles goed te hebben doorgelezen.[/b] [u]MTA nick:[/u] Dionkoffie [u]Heb je ervaring met MTA?[/u] ja [u]Opmerking:[/u] Ik speel mta voor 4 jaar nu. Heb er zin in Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.