Jump to content

GTAForum Kerst en Oud & Nieuw meeting - Aanmeldingstopic

Geplaatst:
comment_2264966

Het is bijna Kerstmis en Nieuwjaar en dat moeten we samen vieren! Hoe doen we dat? Door met z'n allen samen te gaan spelen in Multi Theft Auto! Hierbij kondig ik namen de GTAForum Crew dan ook de GTAForum Kerst en Oud & Nieuw meeting aan. Wil je graag meedoen? Dan kan je jezelf in dit topic aanmelden.

Praktische info

Datum 30 december 2014

Tijd: De tijd wordt nog bekendgemaakt.

Spel: Multi Theft Auto: San Andreas

Versie: 1.4

Server info

Het IP-adres en wachtwoord van de server wordt vrijgegeven bij de start van de meeting. De server wordt gehost door @Megadreams.

Aanmelden

Maak een nieuwe post waarin je het onderstaande formaat gebruikt om jezelf aan te melden:

[b]Ik wil graag meedoen met de MTA meeting en geef aan alles goed te hebben doorgelezen.[/b]

[u]MTA nick:[/u] *jouw nickname hier*
[u]Heb je ervaring met MTA?[/u] ja/nee
[u]Opmerking:[/u]

Regels

• Hou het netjes in de chat. Geen scheldwoorden dus!
  • Spam de chat niet vol. Ook al gaat dit niet moet je het toch vooral niet proberen.
  • Indien de organisatie iets vraagt luister dan ook naar de organisatie.
  • Cheats/hacks zijn ten strengste verboden.
  • Mods zijn toegestaan indien deze enkel het uiterlijk veranderen van bijvoorbeeld een model/texture maar hierbij de collisions niet aantasten. Mods die bepaalde features toevoegen aan het spel welke jou voordelen geeft en/of andere nadelen geeft vallen onder hacks.
  • Zorg er vooral voor dat je veel plezier hebt! :D

Deelnemers

• Reacties 66
  • Bezichtigingen 9.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2266924

Ik wil graag meedoen met de MTA meeting en geef aan alles goed te hebben doorgelezen.

MTA nick: +TU+SirBertus

Heb je ervaring met MTA? Uiteraard.

Opmerking: Ik wil megadreams voor het mij attenderen dat er een meeting plaats gaat vinden.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2267486

De meeting zal plaatsvinden om 19:00. Ongeveer een 15-tal minuten voor de aanvang zal het wachtwoord en IP van de server worden vrijgegeven.

Geplaatst:
comment_2267506

Ik wil graag meedoen met de MTA meeting en geef aan alles goed te hebben doorgelezen.

MTA nick: ilgrande

Heb je ervaring met MTA? ja/nee

Opmerking: Ik kom misschien wat later, rond half 8 of 8u 's avonds.

Geplaatst:
comment_2267566

MTA nick: Foreigner97

Heb je ervaring met MTA? ja/nee

Opmerking: Ik zal er pas zijn vanaf een uur of half 10.

Geplaatst:
comment_2267627

MTA nick: Delvarik

Heb je ervaring met MTA Ja redelijk vaak gespeeld.

Opmerking Ik join rond 20:00/21:00

Geplaatst:
comment_2267673

MTA nick: Taartmetslagroom

Heb je ervaring met MTA? Nope, 5 minuten geleden geïnstalleerd xD

Opmerking:Nog nooit gespeeld, rond 20:30 ben ik er

Bewerkt: door skullz-000

Geplaatst:
comment_2267674

MTA nick: Dexist

Heb je ervaring met MTA? nee, alleen SA-MP :7

Opmerking: Net gedownload, ik kom vanavond wel even langs, weet niet precies hoelaat.

Geplaatst:
comment_2267726

De meeste mensen eten rond 19:00 dus ik denk dat de meeste een uurtje later komen.

Exact. Met moeite kan ik overigens GTAForum bereiken. Mijn internetverbinding is nog steeds niet goed genoeg voor een continue snelheid, die nodig is voor het gamen. Ik poog gta sa en mta op mijn laptop te installeren en eventueel op een andere internetverbinding mee te doen, maar kan dus nog niets garanderen. :)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2267772

IP: 37.187.88.41:22050

Wachtwoord: happynewyear

Vragen omtrent MTA kunnen via privéberichten naar mij gestuurd worden. Ik zal ze dan zsm beantwoorden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.