Jump to content

GTAForum Kerst en Oud & Nieuw meeting - Aanmeldingstopic

Geplaatst:
comment_2264966

Het is bijna Kerstmis en Nieuwjaar en dat moeten we samen vieren! Hoe doen we dat? Door met z'n allen samen te gaan spelen in Multi Theft Auto! Hierbij kondig ik namen de GTAForum Crew dan ook de GTAForum Kerst en Oud & Nieuw meeting aan. Wil je graag meedoen? Dan kan je jezelf in dit topic aanmelden.

Praktische info

Datum 30 december 2014

Tijd: De tijd wordt nog bekendgemaakt.

Spel: Multi Theft Auto: San Andreas

Versie: 1.4

Server info

Het IP-adres en wachtwoord van de server wordt vrijgegeven bij de start van de meeting. De server wordt gehost door @Megadreams.

Aanmelden

Maak een nieuwe post waarin je het onderstaande formaat gebruikt om jezelf aan te melden:

[b]Ik wil graag meedoen met de MTA meeting en geef aan alles goed te hebben doorgelezen.[/b]

[u]MTA nick:[/u] *jouw nickname hier*
[u]Heb je ervaring met MTA?[/u] ja/nee
[u]Opmerking:[/u]

Regels

• Hou het netjes in de chat. Geen scheldwoorden dus!
  • Spam de chat niet vol. Ook al gaat dit niet moet je het toch vooral niet proberen.
  • Indien de organisatie iets vraagt luister dan ook naar de organisatie.
  • Cheats/hacks zijn ten strengste verboden.
  • Mods zijn toegestaan indien deze enkel het uiterlijk veranderen van bijvoorbeeld een model/texture maar hierbij de collisions niet aantasten. Mods die bepaalde features toevoegen aan het spel welke jou voordelen geeft en/of andere nadelen geeft vallen onder hacks.
  • Zorg er vooral voor dat je veel plezier hebt! :D

Deelnemers

• Reacties 66
  • Bezichtigingen 9.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2268061

Tijd vliegt als je plezier hebt!

-Maar ik mocht niet vliegen :(

28miufr.jpg

Het vliegtuig is soms een beetje eigenwijs, en dan lukt het niet om de glasplaat goed te raken. Wat krijg je dan? Juist, een chat vol grappen :7

Bij mijn eerste keer wist ik niet waar ik heen moest, maar daarna was ik opeens gepromoveerd van stewardess tot gevechtspiloot, ik ramde iedereen meteen in 1x. :puh:

Bewerkt: door Nyltje

Geplaatst:
comment_2268093

28miufr.jpg

Het vliegtuig is soms een beetje eigenwijs, en dan lukt het niet om de glasplaat goed te raken. Wat krijg je dan? Juist, een chat vol grappen :7

Bij mijn eerste keer wist ik niet waar ik heen moest, maar daarna was ik opeens gepromoveerd van stewardess tot gevechtspiloot, ik ramde iedereen meteen in 1x. :puh:

Ik wist wel dat je een vrouw was.

Confirmed.png

Bewerkt: door TheDutchWesley

Geplaatst:
comment_2268158

28miufr.jpg

Ik wist wel dat je een vrouw was.

Confirmed.png

Wat? De rank na stewardess is steward. :puh:
Geplaatst:
comment_2268181

Nee hoor, ik zit op een luchtvaartschool en ik heb dus altijd gelijk :puh: een steward is een mannelijke stewardess. Een purser is de hoofdsteward -of stewardess.

Bewerkt: door TheDutchWesley

Geplaatst:
comment_2268323

Ik heb 48 gigabyte aan beeldmateriaal opgenomen dus dat beloofd een flink aantal screenshots en/of video's :D

Hier alvast een paar:

qzj9kh.jpg

258xu14.png

300twd5.png

2e1fzag.png

2l9h2jr.png

Bewerkt: door Jemoeder51

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.