Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wat is de beste song van 2014? Was de song van Ariana Grande, Katy Perry, Hardwell of Coldplay? Of is het iemand die bijna niemand kent.

Dit vindt ik het beste nummer:

Voor mij op de tweede plek is Ed Sheeran met Thinking out Loud!

Featured Replies

Vind het lastig te zeggen. Bij het schrijven van deze reactie moet ik het nog even beslissen. Je hebt bijvoorbeeld Taylor Swift met Shake it off, Dotan met Home of Streets van Kensington. Van deze drie ga ik toch voor Dotan met Home. Ik weet zeker dat een aantal mensen het een overrated nummer vinden, maar ik blijf het wel een goed nummer vinden. Zeker toen met de MH17 ramp werd betekenis van het nummer veel dieper.

Edited by Bassieboy35

Bassieboy35, je hebt goede smaak. Toen ik de topictitel zag dacht ik meteen aan dit nummer. Tijdens het WK voetbal was het nummer overal te horen, maar uiteraard is de MH17-ramp de connectie die de meesten met het nummer leggen. Ook ik krijg nog elke keer kippenvel als ik beelden van de rouwstoeten zie en dit nummer er bij hoor. Overrated of niet, dit blijft voor mij de song van het jaar.

Dotan scoort bij mij ook hoge punten, maar toch gaat mijn stem naar iemand anders.

Een heerlijk rustig nummer met een goede betekenis en tekst dat met gevoel is geschreven. Dit onderscheid zich buitengewoon van de rest.

:7^_^:D

Edited by 1974

Home van Dotan, Stay With Me van Sam Smith en verschillende nummers van Coldplay, vooral Midnight, hebben mij dit jaar positief verrast. Al is bijv. Dotan helemaal niet m'n genre.

In de laatste maanden van het jaar vond ik dit wel erg goede nummers (en er zijn er natuurlijk zoveel meer :))