Jump to content
Geplaatst:
comment_2266046

Wat is er nou allemaal aan de hand bij sony? Al de hele dag hebben we last van storingen. Ik heb op de site gekeken maar ik weet niet waar ik moet kijken wat storingen betreft. Is er iemand van jullie wie mij dit kan vertellen.

• Reacties 95
  • Bezichtigingen 6.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2266138

Ik heb even gezocht en nog verder gezocht en kwam dit tegen.

http://www.gamersnet..._voor_aandacht/

Als jullie dit lezen en eventueel wat reacties van mensen, dan is het wel duidelijk.

En ze krijgen hun zin nog ook. Want aandacht dat hebben ze nu.

maarja alsof ze deze aandacht willen :')
Geplaatst:
comment_2266142

X box one nog niet :(

http://support.xbox....box-live-status

Gamenetwerken Sony en Microsoft urenlang plat

WASHINGTON -

De internetdiensten van de spelcomputers PlayStation van Sony en Xbox van Microsoft zijn sinds woensdagavond ernstig verstoord.

Hackersgroep Lizard Squad claimt de diensten met succes te hebben verstoord met een cyberaanval. Donderdag lagen beide netwerken urenlang volledig plat, meldden Amerikaanse media.

Microsoft en Sony hebben gezegd dat er wordt gewerkt aan de problemen, maar willen niet ingaan op de verklaring van de hackersgroep. Sommige media zeggen dat het misschien komt door een overbelasting van het netwerk.

In de Verenigde Staten is een spelcomputer een veel gegeven kerstcadeau. Als al die nieuwe apparaten tegelijkertijd het internet opgaan, kan dat zorgen voor problemen.

Lizard Squad had eerder al aangegeven de netwerken aan te vallen tijdens kerstavond. De reden daarvoor is niet duidelijk. Xbox Live en PlayStation Network hebben bij elkaar zo'n 160 miljoen gebruikers.

Bewerkt: door Copkiller_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.