Jump to content
Geplaatst:
comment_2266046

Wat is er nou allemaal aan de hand bij sony? Al de hele dag hebben we last van storingen. Ik heb op de site gekeken maar ik weet niet waar ik moet kijken wat storingen betreft. Is er iemand van jullie wie mij dit kan vertellen.

• Reacties 95
  • Bezichtigingen 6.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2266172

Lizard Squad denkt dat ze stoer zijn, elke keer flikken ze het gewoon weer, en de meeste mensen doen er geen reet aan.

Ik snap nog steeds niet, waarom de politie ze nog niet opgepakt heeft..... :@ Ze bederven het gewoon voor een ander.....

Geplaatst:
comment_2266185

Lizard Squad denkt dat ze stoer zijn, elke keer flikken ze het gewoon weer, en de meeste mensen doen er geen reet aan.

Ik snap nog steeds niet, waarom de politie ze nog niet opgepakt heeft..... :@ Ze bederven het gewoon voor een ander.....

Omdat ze fake ip's gebruiken miss ;)
Geplaatst:
comment_2266192

Waarschijnlijk hebben ze fake-ip's en proxy's. Deze gasten hebben kerstavond voor mij en mijn neef helemaal verneukt. We hadden FIFA Points gekregen en wilden pakketjes openen..

Geplaatst:
comment_2266269

Die hufters hebben het nu wel heel goed voorelkaar.... Als de gehele game-industrie hun krachten bundelen om dit soort debielen buiten de deur te houden, dan wellicht zal dit soort onzin minder vaak en lang gebeuren. Ik snap ook helemaal niet wat de achterliggende gedachte en doel hiervan is? Die computernerds houden toch ook van gamen?

@dion, vertel mij eens waarom je dit wel een geslaagde actie vindt? Ik vind er geen lol aan en zie er totaal het nut niet van. Zijn gewoon van die zielige, lelijke nerds die (vroeger) altijd op school gepest zijn/worden.

Bewerkt: door sssjakie

Geplaatst:
comment_2266319

Als er nou een slimme hackers groep is maken ze een vals twitter account, verleiden ze lizard Squad zoals in bovenstaand gesprek en hacken ze de boel terug

Geplaatst:
comment_2266321

Waarschijnlijk hebben ze fake-ip's en proxy's. Deze gasten hebben kerstavond voor mij en mijn neef helemaal verneukt. We hadden FIFA Points gekregen en wilden pakketjes openen..

Waarom verneukt? Je gaat toch niet op kerstavond de hele dag op je reet zitten gamen?
Geplaatst:
comment_2266334

Waarom verneukt? Je gaat toch niet op kerstavond de hele dag op je reet zitten gamen?

Volgens mij mag iedereen dat nog altijd zelf bepalen? Jouw normen hoeven niet van een ander te zijn, toch?

Ik wens mensen niet snel iets, maar deze mensen die dit veroorzaakt hebben mogen wat mij betreft echt een flinke sanctie krijgen. Het is misschien een idee om ze het totale bedrag dat de Playstation+ gamers hebben moeten betalen voor deze twee dagen terug te verhalen op deze groep. Dan zullen ze waarschijnlijk wat minder lachen hierom. Het niet online kunnen spelen is natuurlijk geen kwestie van leven of dood of een groot wereldprobleem, maar wel uitermate irritant. Ze bezorgen Playstation/Sony hierdoor ontzettend veel extra werk tijdens deze kerstdagen. Terwijl deze mensen ook gewoon kerst willen vieren met hun familie. Ik vier ook kerst, maar ik vind het ook fijn om tussen de drukte door even wat afleiding te zoeken online. Ik hoop dat deze groep hier plezier aan heeft beleefd en dat ze verder een fijne kerst hebben gehad, NOT.

Bewerkt: door Shopke

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.