Jump to content
Geplaatst:
comment_2266844

Het lukt mij maar niet om te winnen met racen.

Wil er iemand racen waarbij we omstebeurt winnen zodat ik eindelijk een auto upgrade kan doen.

Mijn naam is FonzieBonzo PS3

Ik kan alleen in het weekend.

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2267626

Ik ga het denk ik via maartenvdz regelen. Hij vraagt 10 euro. Yoeerii is zo snel naar beneden gegaan met zijn prijs van 5 naar 3 euro dat ik het niet zo vertrouw en ik wil het natuurlijk wel gelijk goed hebben.

@Yoeerii mochten er nog kosten verbonden zijn aan het reageren op mijn onderwerp, stuur dan even een rekening dan maak ik het gelijk over. Wel graag een btw bonnetje zodat het belastingtechnisch aftrekbaar is.

Geplaatst:
comment_2267628

Ik ga het denk ik via maartenvdz regelen. Hij vraagt 10 euro. Yoeerii is zo snel naar beneden gegaan met zijn prijs van 5 naar 3 euro dat ik het niet zo vertrouw en ik wil het natuurlijk wel gelijk goed hebben.

@Yoeerii mochten er nog kosten verbonden zijn aan het reageren op mijn onderwerp, stuur dan even een rekening dan maak ik het gelijk over. Wel graag een btw bonnetje zodat het belastingtechnisch aftrekbaar is.

je gaat toch niet serieus betalen he!? Die dwazen hier lopen maar wat te grappen, en als ze het menen weet je al wie je niet hoeft te vragen :{
Geplaatst:
comment_2267638

Maarten heeft trouwens een X360...

En dat laatste meen je toch niet serieus hé ? Kosten aan reageren ? :{

Heb je geld teveel misschien ?

Geplaatst:
comment_2267639

Ik zou wel even een KvKnummer vragen Fonzie. Er is zoveel fraude tegenwoordig dat ik zonder KvKnummer en een goed te controleren keurmerk toch een beetje op zou passen. Misschien kan Maarten ook even de accountantsverklaring laten zien.

Geplaatst:
comment_2267767

Ik kan begrijpen dat er in het begin hier grapjes zijn gemaakt om voor echt geld af te spreken, maar als het serieus begint te worden, grijp ik toch in. Het is sowieso niet de bedoeling dat het forum een plaats wordt om voor echt geld samen af te spreken, enkel voor puur plezier.

Er zijn genoeg mensen die zichzelf hebben aangeboden om gratis en voor niets eventjes mee te doen. Ik raad de topicstarter dan ook sterk aan om gewoon met zo iemand af te spreken.

Vanaf nu wordt dit topic dus gebruikt om de topicstarter voor je plezier te helpen en voor eventuele afspraken. Anders wordt het topic gesloten.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2268543

Gistermorgen kreeg ik van iemand een uitnodiging voor een race. Ik bleef steeds tweede maar voor de finish parkeerde de eersteplekspeler zijn auto voor de finishvlag.

Ik kan de naam van de speler niet meer herinneren maar het moet wel iemand van hier zijn geweest, in ieder geval bedankt !

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.