December 29, 201411 yr Hoe kan je een savegame installeren bij GTA 4 van Steam op Windows 8. Ik heb bij C;\Documenten\Rockstar Games geen mapje savegame. Wat moet ik doen? Ps: Ik wil een beetje ver zijn met GTA want ik heb geen zin om missies te doen. Welke moet ik kiezen/downloaden?
December 29, 201411 yr Staat er ook geen mapje Grand Theft Auto IV in het mapje van Rockstar Games in je documenten?
December 29, 201411 yr Veel kans dat het in je Documenten staat. Documenten/Rockstar Games/ Gta IV / savegames
December 29, 201411 yr Misschien hier: C:\Users\[GEBRUIKERSNAAM]\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames
December 29, 201411 yr Author Mapje Rockstargames staat er wel maar niet het mapje Savegames. Wel User music ofzo iets
December 29, 201411 yr Heb je 'Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven' geselecteerd? Organiseren > Map- en zoekopties > Weergave > Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven Edited December 29, 201411 yr by Nyltje
December 29, 201411 yr Gewoon het mapje "Savegames" aanmaken in Mijn Documenten/Rockstar Games/GTAIV/. Kan het zijn dat je nog geen savegame hebt op GTA IV? (als ik het lees is het een nieuwe installatie?) Edit: C:\Gebruikers\GEBRUIKERSNAAM\AppData\Local\Rockstar Games\GTAIV (zoals Nyltje al zei dus.) Op vlak van "beetje ver zijn", wat bedoel je dan precies? Alle eilanden ge-unlocked, of gewoon de verhaallijn al af? Edited December 29, 201411 yr by Dastard
December 29, 201411 yr Author Heb je 'Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven' geselecteerd? Organiseren > Map- en zoekopties > Weergave > Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven Waar vind ik dat? Gewoon het mapje "Savegames" aanmaken in Mijn Documenten/Rockstar Games/GTAIV/. Kan het zijn dat je nog geen savegame hebt op GTA IV? (als ik het lees is het een nieuwe installatie?) Edit: C:\Gebruikers\GEBRUIKERSNAAM\AppData\Local\Rockstar Games\GTAIV (zoals Nyltje al zei dus.) Op vlak van "beetje ver zijn", wat bedoel je dan precies? Alle eilanden ge-unlocked, of gewoon de verhaallijn al af? De verhaallijn gewoon af. Moet ik dan het mapje Savegames zelf maken? De installatie is inderdaad nieuw.Sorry voor t verkeerde bericht. Waar vind ik dat organiseren? En moet ik dan het mapje zelf maken? Het liefs gewoon dehele verhaallijn
December 29, 201411 yr Sorry voor t verkeerde bericht. Waar vind ik dat organiseren? En moet ik dan het mapje zelf maken? Het liefs gewoon dehele verhaallijn Organiseren: Het mapje 'Savegames' zou er automatisch moeten zijn.
December 30, 201411 yr Ik heb Windows 8 maar ik kan die knop niet vinden.... Duw gewoon Windowstoets+R gelijktijdig, en tik %appdata%. Daarna zal je folder opengaan. Edited December 30, 201411 yr by Dastard
December 31, 201411 yr Author Ik heb m gevonden. Hij staat zo: C:\Users\User\AppData\Local\Rockstar Games
December 31, 201411 yr Ik heb m gevonden. Hij staat zo: C:\Users\User\AppData\Local\Rockstar Games Leuk om te horen! Heb je ook al een savegame die je kunt gebruiken?
Hoe kan je een savegame installeren bij GTA 4 van Steam op Windows 8. Ik heb bij C;\Documenten\Rockstar Games geen mapje savegame. Wat moet ik doen?
Ps: Ik wil een beetje ver zijn met GTA want ik heb geen zin om missies te doen. Welke moet ik kiezen/downloaden?