Geplaatst: 29 december 201410 jaren comment_2267218 Ben ik weer met een totaal nutteloos topic, maar onze postcount staat hier uit dus #YOLO. Show hier jouw voetbalspullen/accessoires zoals bv. sjaals, shirts, tassen of andere onzin die je kunt vinden. Ik trap natuurlijk weer af:
Geplaatst: 12 januari 201510 jaren Auteur comment_2272683 Barca fan? La liga fan? Op de eerste plaats ben ik een Barça-supporter, maar ik blijf een voetbalfan (over het algemeen). Vandaar de sjaals van onder andere Atleti en Real Madrid. Je zult misschien denken van "waarom Almeria? Waarom Malaga?".. Het is zo dat er een periode was dat ik deze spullen echt spaarde, als mensen die ik kende dan ergens heen gingen (vakantie), dan vroeg ik gelijk om een supporterssjaal van het team van de stad waar ze heen gingen. De sjaals komen dus allemaal uit de stad van het team zelf. Sommige dingen komen zelfs uit de stadions zelf, waaronder mijn Barça-Bayern-sjaal, het blauwe Barça-shirt, de Almeria-sjaal en de Malaga-sjaal. Vandaar dus
Geplaatst: 12 januari 201510 jaren comment_2272724 Haha, zoals je al kan zien ben ook een Barca fan. Maar ik kan heel er genieten van al het Spaanse voetbal, hard spel en de snelle combinaties. Het enige wat ik jammer vind is dat de scheidsrechters zwak zijn in Spanje. Zelf heb ik ook shirtjes van barcelona en sjaaltjes van : Valencia, Barca en Elche.
Geplaatst: 13 januari 201510 jaren comment_2272941 Hier ook mijn selectie, zoals beloofd. Bewerkt: 13 januari 201510 jaren door Caswessels
Geplaatst: 13 januari 201510 jaren Auteur comment_2272946 Jeetje, jij hebt ook een vette collectie! Wij worden nog maatjes heb ik het gevoel
Geplaatst: 13 januari 201510 jaren comment_2272967 Jeetje, jij hebt ook een vette collectie! Wij worden nog maatjes heb ik het gevoel dankjewel! Elk seizoen haal ik een shirtje van Barcelona. En soms ook wel is als ik in een voetbalstad ben.
Geplaatst: 29 maart 201510 jaren Auteur comment_2296234 Nieuwe sjaaltjes en souvenirtje van de Belgische bekerfinale: Let niet op de spullen die je op m'n bureau ziet aub
Geplaatst: 29 maart 201510 jaren comment_2296235 Ik heb een Ajax dek bed bij m'n pa.... Heb aan de binnenkant van m'n kledingkast nog wel de oude logos van Ajax, Feyenoord en PSV hangen.
Geplaatst: 30 mei 20159 jaren comment_2315266 Sjaaltjes: AFC Ajax (2x), FC Twente, Willem II, FC Utrecht, sc Heerenveen, Frankrijk, FC Den Bosch, NAC Breda, Vitesse Arnhem, Roda JC en Borussia Dortmund Sjaaltje: Nederland/Noorwegen Voetbalshirts 1: Fenerbahce, Frankrijk, Olympique Marseille, Borussia Dortmund, Duitsland en Arsenal Voetbalshirts 2: AFC Ajax, Real Madrid CF, 1. FC Köln, RSC Anderlecht en Frankrijk Voetbalshirts 3: Spanje, AFC Ajax, AC Milan en Duitsland Trainingspakken: Frankrijk en Real Madrid CF (2x) Sorry, dat de foto's schuin staan maar kon zo snel niet vinden hoe dat is op te lossen. Bewerkt: 30 mei 20159 jaren door Noretz
Geplaatst: 11 september 20159 jaren Auteur comment_2338724 Nieuw shirtje gekregen, weet alleen niet van welk seizoen deze is: En recht uit Old Trafford (via m'n Brugse moat):
Geplaatst: 28 september 20159 jaren Auteur comment_2343853 Mijn moeder was op reis naar Turkije en ik vroeg natuurlijk om een authentiek Arda shirt van Turkse replica-kwaliteit en die heeft ze ook meegebracht. Na onderhandelingen heeft die wannabe-neger het shirt gelaten voor 10 euro in plaats van 15. Zo ken ik mijn moeder. Die hang ik aan mijn muur ofzo
Ben ik weer met een totaal nutteloos topic, maar onze postcount staat hier uit dus #YOLO.
Show hier jouw voetbalspullen/accessoires zoals bv. sjaals, shirts, tassen of andere onzin die je kunt vinden.
Ik trap natuurlijk weer af: