Geplaatst: 24 juli 200519 jaren comment_189141 Cyber Wave Ik heb deze instellingen gebruikt: Druk op ctrl+N neem de maat 300x300 pixels achtergrond kleur wit Ga dan naar Filter-->Render-->Clouds Ga dan naar Filter-->Pixelate-->Mosaic En neem deze instellingen: Cell size: 10 Gan dan naar Filter-->Stylize-->Find Edges Ga dan naar Filter-->Stylize-->Glowing Edges Neem dan deze instellingen: Width: 2 Brightness: 6 Smoothness: 5 Ga dan naar Image-->Heu/saturation En neem deze instellingen: Hue: 129 Saturation: 100 En vink colorzise aan. Ga dan naar Filter-->Distort-->Polar Coordinates Neem dan Polar to Rectangular Ga dan naar Filter-->Distort-->Wave Neem dan deze instellingen: Type: Sine Generators: 999 Wavelength: Min: 188 Max: 677 Amplitude: Min & Max: 1 Scale: Both 100% Druk een paar x op Randomize Undefinded Areas: Wrap Around Dan is dit m'n resultaat: Edit door Slimm: Link weggevaagd. Bewerkt: 24 juli 200519 jaren door Slimm
Geplaatst: 24 juli 200519 jaren comment_189143 Iets gedetaillerder kan wel, meer plaatjes ofzo, aangezien dit meer iets is voor beginners is dat wel makkelijker. Anyway, hij is goed te volgen.. Added to Adobe Tutorial list
Geplaatst: 24 juli 200519 jaren Auteur comment_189147 Screens van de stappen, graag .. Oke, maar daar staat een © op, maar dat maakt niet uit? Want die website is er nooit van gekomen, dus dat maakt eignelijk niets uit.
Geplaatst: 24 juli 200519 jaren comment_189150 Kan je dat niet wegvagen dan? Zo niet, plaats maar hoor
Geplaatst: 24 juli 200519 jaren Auteur comment_189154 Kan je dat niet wegvagen dan? Zo niet, plaats maar hoor Ja, ik heb toch maar even de gum van paint erbij gepakt. Zal het binnenkort veranderen, want ik vind dat ik het maar slecht heb afgewerkt.
Geplaatst: 24 juli 200519 jaren comment_189156 Jammer dat er geen plaatjes bij zijn, dan is het wel wat duidelijker. Voor de rest is het een goede tutorial, mooi effect.
Geplaatst: 24 juli 200519 jaren Auteur comment_189167 Jammer dat er geen plaatjes bij zijn, dan is het wel wat duidelijker.Voor de rest is het een goede tutorial, mooi effect. Ik heb net een aantal plaatjes toegevoegt.
Geplaatst: 26 september 200915 jaren comment_1493425 Jammer dat er geen plaatjes bij zijn, dan is het wel wat duidelijker.Voor de rest is het een goede tutorial, mooi effect. Ik heb net een aantal plaatjes toegevoegt. ik had tometeeen een stap gedaan maar hijs zwaar vet dus ik ging niet verder =D
Cyber Wave
Ik heb deze instellingen gebruikt:
Druk op ctrl+N neem de maat 300x300 pixels achtergrond kleur wit
Ga dan naar Filter-->Render-->Clouds
Ga dan naar Filter-->Pixelate-->Mosaic
En neem deze instellingen:
Cell size: 10
Gan dan naar Filter-->Stylize-->Find Edges
Ga dan naar Filter-->Stylize-->Glowing Edges
Neem dan deze instellingen:
Width: 2
Brightness: 6