Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_2268514

In navolging van de uitslag van de GTAForum Awards 2013 zullen we de uitslag van de GTAForum Awards 2014 wederom in de chat bekend maken. Aanstaande zaterdag, 3 januari 2015, wordt de uitslag van de GTAForum Awards 2014 vanaf 20.30u in de chat gepresenteerd door de GM+ van dit forum! Dit zal gebeuren op een vergelijkbare manier als bij bijvoorbeeld het Sportgala, waarin de beste sporters van het jaar worden gekozen.

De categorieën zullen random worden besproken, omdat er in dit geval niet een "belangrijkste" categorie bestaat. Uiteraard zal er ook tussendoor genoeg vermaak zijn. Hiervoor hebben we speciaal een DJ in de armen gesloten. Wie dat zal zijn en wat hij zal draaien zal ik niet verklappen, maar dat het leuk wordt staat voor ons in ieder geval vast.

Kortom; de leukste en spannendste chatavond van het jaar. Aanstaande zaterdag vanaf 20.30u in de chat. Mis het niet!

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2268696

Mocht ik bij het aankondigen van de winnaars ineens niet meer reageren, dan is de spanning me te veel geworden en zit ik waarschijnlijk bij Guardian op schoot. Die man is kundig genoeg om én te presenteren én babysitter te spelen, dus dat gaat helemaal goed komen.

Geplaatst:
comment_2268724

Gunst, morgenavond heb ik net mijn buluitreiking, huwelijk, benoeming tot Ridder Grootkruis in de Orde van Oranje-Nassau, lancering van de ruimtevlucht waar ik al voor betaald heb, sexdate met Julianne Hough, ondertekening van de overdrachtsovereenkomst van het bedrijf Google, en een afspraak bij de tandarts. Maar dat zeg ik allemaal wel af, dit kan ik niet missen natuurlijk. :O

Geplaatst:
comment_2268846

Lijkt me leuk als het een beetje ordelijk is (anders ben ik nooit zo'n fan van groepschats :) ).

Beetje bombastische spanningstrommels erbij en het moet goed komen :D

Geplaatst:
comment_2268886

Ik hoop dat ik er nog bij kan zijn, aangezien ik dan een verjaardag heb. Anders tussendoor maar even een kijkje nemen :engel:

Precies hetzelfde vrees dat ik er niet bij kan zijn :(:N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.