Geplaatst: 2 januari 201510 jaren comment_2268819 Extra informatie ? Gaat het wel om V of over Online ? ....
Geplaatst: 2 januari 201510 jaren comment_2268822 Speel je GTA Online of singleplayer? Als je online speelt kun je deze (geloof ik, wie o wie bevestigd?) gewoon weer opnieuw laten bezorgen door Warstock Cache & Carry. In singleplayer ben je de tank geloof ik gewoon kwijt als deze verdwijnt of gestolen wordt.
Geplaatst: 2 januari 201510 jaren comment_2268825 In Singleplayer kan je gewoon een nieuwe kopen, na de Storyline heb je toch genoeg geld ervoor... In Online moet hij eerst kapot gaan, dan kan je hem opnieuw laten bezorgen via Pegasus. Als je online speelt kun je deze (geloof ik, wie o wie bevestigd?) gewoon weer opnieuw laten bezorgen door Warstock Cache & Carry. Daar koop je hem. In Online hoef je hem maar 1 keer te kopen Bewerkt: 2 januari 201510 jaren door Ezra24rct3
Geplaatst: 2 januari 201510 jaren comment_2268850 ...Pegasus. Had ze inderdaad door elkaar gehaald. Thanks.
Geplaatst: 3 januari 201510 jaren comment_2268875 Ik hoop niet dat IS hem heeft gestolen, dat zou verschrikkelijk zijn.
Geplaatst: 3 januari 201510 jaren comment_2268892 Ik hoop niet dat IS hem heeft gestolen, dat zou verschrikkelijk zijn. Die is heeeeel erg zeg! Maar als IS in Los Santos is is er een brute oorlog in Amerika zeg...
Geplaatst: 3 januari 201510 jaren comment_2268934 Speel je GTA Online of singleplayer? Als je online speelt kun je deze (geloof ik, wie o wie bevestigd?) gewoon weer opnieuw laten bezorgen door Warstock Cache & Carry. In singleplayer ben je de tank geloof ik gewoon kwijt als deze verdwijnt of gestolen wordt. In Singleplayer kan je gewoon een nieuwe kopen, na de Storyline heb je toch genoeg geld ervoor... In Online moet hij eerst kapot gaan, dan kan je hem opnieuw laten bezorgen via Pegasus. Als je online speelt kun je deze (geloof ik, wie o wie bevestigd?) gewoon weer opnieuw laten bezorgen door Warstock Cache & Carry. Daar koop je hem. In Online hoef je hem maar 1 keer te kopen Klopt niet. Als hij gestolen wordt krijg je een berichtje van Pegasus dat hij daadwerkelijk gestolen is, en ze met veel plezier een nieuwe willen brengen.
Geplaatst: 3 januari 201510 jaren comment_2269066 Mijn tank is gestolen Kusje erop? Bewerkt: 3 januari 201510 jaren door supergtagamer
Geplaatst: 3 januari 201510 jaren comment_2269093 Dit concept doet mij denken aan: "Mijn fiets is weer gestolen" van Milan Knol"
Geplaatst: 3 januari 201510 jaren comment_2269154 Veel quotes. Klopt niet. Als hij gestolen wordt krijg je een berichtje van Pegasus dat hij daadwerkelijk gestolen is, en ze met veel plezier een nieuwe willen brengen. Tégen betaling uiteraard, anders was het geen GTA. Bewerkt: 3 januari 201510 jaren door tommie59
Geplaatst: 3 januari 201510 jaren comment_2269167 In Singleplayer kan je gewoon een nieuwe kopen, na de Storyline heb je toch genoeg geld ervoor... In Online moet hij eerst kapot gaan, dan kan je hem opnieuw laten bezorgen via Pegasus. Als je online speelt kun je deze (geloof ik, wie o wie bevestigd?) gewoon weer opnieuw laten bezorgen door Warstock Cache & Carry. Daar koop je hem. In Online hoef je hem maar 1 keer te kopen Klopt niet. Als hij gestolen wordt krijg je een berichtje van Pegasus dat hij daadwerkelijk gestolen is, en ze met veel plezier een nieuwe willen brengen. De keren dat Tommie59 een boot van mij heeft gejat moest ik hem eerst opblazen of kapot maken voor ik een nieuwe kom krijgen
Mijn tank is gestolen