Geplaatst: 3 januari 201510 jaren comment_2269124 Enkele vragen over de laatste kerstupdate: - klopt het dat er alleen broeken, tops, outfits, hoeden en maskers zijn? Dan heb ik namelijk niets gemist. - is de kleding ook offline beschikbaar? - blijven de wapens en auto's (in tegenstelling tot de kleding en dergelijke) nog wel beschikbaar na 5 januari 2015? Alvast bedankt!
Geplaatst: 3 januari 201510 jaren comment_2269135 als het goed is heb je ook een firework launcher en 3 molotov cocktails gehad (heb je niks voor hoeven doen), denk niet dat die items ook in singleplayer zijn maar dat weet ik niet 100% zeker. de wapens en auto's blijven voor altijd beschikbaar
Geplaatst: 3 januari 201510 jaren comment_2269246 de wapens zijn volgens mij alleen beschikbaar als je er nog ammo voor hebt en daarna niet meer. toch?
Geplaatst: 4 januari 201510 jaren comment_2269262 nee dat is alleen voor de vuurwerk launcher, de proximity mines en homing launcher blijven beschikbaar
Geplaatst: 4 januari 201510 jaren comment_2269334 -het klopt dat er alleen die kledinggstukken zijn -geen kleding in offline beschikbaar, wapen en auto's wel -wapens en voertuigen blijven voor altijd, firework launcher verdwijnt hoogst waarschijnlijk
Geplaatst: 4 januari 201510 jaren comment_2269346 T' is toch vreemd waarom Rockstar de Firework Launcher telkens uit het spel haalt, en bij bepaalde dagen komt die wapen opeens terug. Het liefst heb ik de Firework Launcher permanent in GTA Online, dan dat "ie" op sommige dagen beschikbaar is.
Geplaatst: 4 januari 201510 jaren comment_2269347 Enkele vragen over de laatste kerstupdate: - klopt het dat er alleen broeken, tops, outfits, hoeden en maskers zijn? Dan heb ik namelijk niets gemist. - is de kleding ook offline beschikbaar? - blijven de wapens en auto's (in tegenstelling tot de kleding en dergelijke) nog wel beschikbaar na 5 januari 2015? Alvast bedankt! Er zijn natuurlijk ook nog de special crates die vallen, waar er speciale t-shirts en hoeden inzitten. Maar die zullen waarschijnlijk bij de volgende grote update ook weer van de partij zijn.
Geplaatst: 4 januari 201510 jaren Auteur comment_2269373 Bedankt voor de reacties iedereen! Nog wel even een toevoeging voor degenen die het gemist hebben: er zijn ook (gratis) stropdassen en sjaals in de kerstupdate, dus niet alleen broeken, tops, outfits etc. Moet je wel snel zijn, want die zijn dus tot morgen te krijgen.
Enkele vragen over de laatste kerstupdate:
- klopt het dat er alleen broeken, tops, outfits, hoeden en maskers zijn? Dan heb ik namelijk niets gemist.
- is de kleding ook offline beschikbaar?
- blijven de wapens en auto's (in tegenstelling tot de kleding en dergelijke) nog wel beschikbaar na 5 januari 2015?
Alvast bedankt!