Jump to content
Geplaatst:
comment_2270886

De animators van Disney verbergen al jaren kleine easter eggs in de films die ze uitbrengen. Dit is nooit bevestigd maar toch verzamelen/zoeken fans ze al jaren. Rumour goes dat ze zelfs in Disney parken easter eggs verstoppen.

In de spoiler staan 13 afbeeldingen met elk een verborgen easter egg. Zie jij ze allemaal?

Belle en het Beest

AKoP5Nj.jpg

Sneeuwwitje en de zeven dwergen

qpE0Rha.jpg

De Reddertjes

kp3USzC.jpg

Wreck it Ralph (.Sharingans favoriete animatiefilm EVER)

w3Ddz1v.jpg

Hercules

6Fo2Dou.jpg

Lilo & Stitch

cxIv5At.jpg

A Goofy Movie

BlOrlXw.jpg

Frozen

7lrS216.jpg

The Lion king (fyi deze film is al meer als 20 jaar oud!!)

7zva13S.jpg

Oliver & Company

xyDv4k2.jpg

Alladin

BkHpCJf.jpg

Assepoester

oXouss3.jpg

De Kleine zeemeermin

H1Ro4yu.jpg

Ben je te lui om te zoeken? Open dan de volgende spoiler!

TreXwhS.jpg

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2270893

Ah, het Mickey Mouse hoofdje. Wel grappig dat je hem zo vaak kan terug vinden, had er al een keer wat over gelezen. De meesten zullen wel echt zijn, maar soms is het ook wel toeval denk ik, zoals bij het eerste plaatje.

Geplaatst:
comment_2271039

Wowie.... T' was mij nog niet opgevallen, totdat ik die Spoiler opende.... :7

En volgens mij is Mickey Mouse het icoon van Disney, althans zo vat ik het op.

Mickey Mouse was Walt Disney zijn eerste cartoon. Vandaar dat Mickey zoveel betekent, en dat is overal terug te zien. :)

Geplaatst:
comment_2271097
Rumour goes dat ze zelfs in Disney parken easter eggs verstoppen.

correct

Mickey Mouse was Walt Disney zijn eerste cartoon. Vandaar dat Mickey zoveel betekent, en dat is overal terug te zien. :)

incorrect

Bewerkt: door Dotz

Geplaatst:
comment_2271099
correct
incorrect
Oswald the Lucky Rabbit was zijn eerste creatie .

angry-ozzie.gif

Bewerkt: door 1974

Geplaatst:
comment_2271114
correct
incorrect

angry-ozzie.gif

incorrect

Geplaatst:
comment_2271120
correct
incorrect

angry-ozzie.gif

incorrect

Was er toch al niet zeker over .

Ben dan ook geen fan van Disney :7 .

Geplaatst:
comment_2271199

Ik kan me nog herinneren dat hier af en toe aandacht aan werd besteed in het Donald Duck Weekblad, dus zodoende wist ik er al één en ander vanaf, ook dat je dergelijke ''Hidden Mickeys'' (meende dat er nog een andere term voor bestaat) aan kon treffen in de attractieparken. Leuk om je eens in te verdiepen, middels bovenstaand beeldmateriaal bijvoorbeeld, dank daarvoor!

Van die kleine, subtiele verwijzingen: ze geven de boel een extra laagje, dat maakt zo'n serie nog wat leuker. Het zou al helemaal leuk zijn om in zo'n park op zoek te gaan naar de verborgen Mickey-hoofdjes. puh2.gif

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.