Ik ben bezig met een klein spelletje en ik wil bijvoorbeeld als de speler level 1 heeft voltooid en het eindbestemming heeft bereikt dat het naar de volgende level springt. Hoe moet ik dit doen?
Ik heb een blok aan het einde van het level gemaakt en ook Is Trigger aangezet. Ik heb een rigidboy toegevoegd met Is Kinematic aangevinkt. Ik heb er ook een Javascript bij gedaan met de volgende code:
#pragma strict
function OnTriggerEnter ()
{
Application.LoadLevel ("Level2");
}
Mijn doel is dat als de speler het blokt aantikt dat het door gaat naar het volgende level. Alleen als ik nu het level start springt hij gelijk naar het volgende level. Hoe fix ik dit?
Ik ben bezig met een klein spelletje en ik wil bijvoorbeeld als de speler level 1 heeft voltooid en het eindbestemming heeft bereikt dat het naar de volgende level springt. Hoe moet ik dit doen?
Ik heb een blok aan het einde van het level gemaakt en ook Is Trigger aangezet. Ik heb een rigidboy toegevoegd met Is Kinematic aangevinkt. Ik heb er ook een Javascript bij gedaan met de volgende code:
#pragma strict
function OnTriggerEnter ()
{
Application.LoadLevel ("Level2");
}
Mijn doel is dat als de speler het blokt aantikt dat het door gaat naar het volgende level. Alleen als ik nu het level start springt hij gelijk naar het volgende level. Hoe fix ik dit?