Jump to content

Glaasje draaien gevaarlijk? En wat denk je over geesten?

Geplaatst:
comment_2272929

Wat denk jij van glaasje draaien?

Ik denk dat het best gevaarlijk, kwa enge dingetjes enzo.

Maar ook als die niet bestaan (wat ik niet kan geloven) je maakt jezelf helemaal gek volegens mij. ECHT gek.

Even over de "enge dingetjes" en dat ik niet kan geloven dat het niet zo is.

Want ik heb er ervaring mee.

Ik had een oom, een hele leuke oom. En hij overleed aan iets van een geknapte slagader in zijn buik een paar jaar geleden. En het was facking vreemd maar ik dacht hem de heletijd terug te zien.

Maar ik kon voor mijn gevoel met hem praten, en ik heb bewijs dat het echt zo was. Hij had namelijk een vriend henk. En ik had er er keer met mijn moeder over en ik zei:"ja hij heeft een vriend en die heet henk ofzo" en toen haalde mijn moeder een krantenstuk uit een oude doos. En daar stond dat een een goede vriend van cor drie dagen na hem overleed, en drie keer raden hoe die heette? Henk.

Wat vinden jullie van glaasje draaien, geesten en van mijn verhaal?

Bewerkt: door super_senne

• Reacties 52
  • Bezichtigingen 6.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2315491

Ondanks dat ik al eens een paar keer geesten heb gezien (weet niet of dat echt was uiteraard) geloof ik niet in die Charlie Charlie.

Ik heb zonet Charlie Charlie geprobeerd en het werkt NIET.

(Bewijs op verzoek van een PB)

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_2321399

Zolang er geen wetenschappelijk bewijs is dat er degelijk geesten bestaan, geloof ik dit soort dingen niet. Ik begrijp dan ook niet waarom mensen helemaal doordraaien wanneer ze glazen gaan draaien, of het bovenstaande doen. Ik denk dat het gewoon puur toeval is dat er iets toevallig beweegt in een huis. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.