Jump to content

GTA V op m'n laptop?


MegaPilot

Recommended Posts

Heey!

Ik heb een i7-4700HQ en een GTX 850M. Ik heb al wat gegoogled, maar echt sluitende informatie vind ik niet echt over hoe deze presteert tov de aanbevolen GTX 660..Ik denk dat mijn GTX 850M schommelt tussen de minimum en aanbevolen systeemeisen, al ben ik daar natuurlijk niet 100% zeker van.

Wat denken jullie?

1280 x 720 op medium settings is voor mij meer dan genoeg hoor. :)

Mvg,

MP

Link to comment
Delen op andere websites

Hier staat ie ook al op! :)

Bedankt voor de site ERRWINS. Ik had al gekeken of mijn pc het aan kon en ik dacht tussen minimum en recommended. (beter dan minimum, slechter dan recommended) Deze site bevestigt dat. :puh:

You're welcome!

Mijn laptop zou het kunnen draaien op minimum, alleen lijkt het dan op GTA III :7

Link to comment
Delen op andere websites

http://www.notebookc...ed.76043.0.html

Max Payne 3 is redelijk te spelen op je mobiele videokaart (is waarschijnlijk dezelfde engine). Ik denk dat je GTA V wel op 1280x720 kan spelen op medium, maar dat zal vast in de 30-40 fps zitten.

Even Max Payne 3 opgezocht in het lijstje van mijn mobiele videokaart, dat spel is zelfs speelbaar op Ultra op dit dingetje. :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

http://www.notebookc...ed.76043.0.html

Max Payne 3 is redelijk te spelen op je mobiele videokaart (is waarschijnlijk dezelfde engine). Ik denk dat je GTA V wel op 1280x720 kan spelen op medium, maar dat zal vast in de 30-40 fps zitten.

Even Max Payne 3 opgezocht in het lijstje van mijn mobiele videokaart, dat spel is zelfs speelbaar op Ultra op dit dingetje. :puh:

Niet te opgewonden raken, dit zijn slechts benchmarks van een specifiek laptop model met dezelfde GPU. Wellicht niet dezelfde thermal design en jouw laptop kan dus aanzienlijk slechter (of beter) presteren dan de genoemde resultaten. Als je je laptop bijvoorbeeld al een half jaar in bezit hebt is er een grote kans dat er veel stof in de ventilatie zit en de videokaart dus sneller gaat downclocken.

Hiernaast weten we nog niets over de echte uitwerking van GTA V vergeleken met Max Payne. Max Payne is "slechts" een shooter (waarbij er waarschijnlijk veel minder interactie en elementen op het scherm zijn). Bij open world games krijg je veel meer objecten die bewegen, physics etc. hebben dus ik denk dat de resultaten zeker lager gaan uitkomen.

Ultra is in de test overigens niet helemaal "ultra". Sommige opties staan niet aan, zeker omdat deze opties bekend staan als laptop performance killers (max AA etc.). Daarvoor zal je toch de hele review even moeten lezen en je niet alleen focussen op het getalletje.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet te opgewonden raken, dit zijn slechts benchmarks van een specifiek laptop model met dezelfde GPU. Wellicht niet dezelfde thermal design en jouw laptop kan dus aanzienlijk slechter (of beter) presteren dan de genoemde resultaten. Als je je laptop bijvoorbeeld al een half jaar in bezit hebt is er een grote kans dat er veel stof in de ventilatie zit en de videokaart dus sneller gaat downclocken.

Hiernaast weten we nog niets over de echte uitwerking van GTA V vergeleken met Max Payne. Max Payne is "slechts" een shooter (waarbij er waarschijnlijk veel minder interactie en elementen op het scherm zijn). Bij open world games krijg je veel meer objecten die bewegen, physics etc. hebben dus ik denk dat de resultaten zeker lager gaan uitkomen.

Ultra is in de test overigens niet helemaal "ultra". Sommige opties staan niet aan, zeker omdat deze opties bekend staan als laptop performance killers (max AA etc.). Daarvoor zal je toch de hele review even moeten lezen en je niet alleen focussen op het getalletje.

Oh, maar daar had ik me al aan verwacht hoor. Ik haal de aanbevolen eisen van V niet eens, haha.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...