Jump to content
Geplaatst:
comment_2274072

Goede avond mensen,

Kunnen jullie mij melden. Gaat een laptop met deze specs GTA 5 goed laten draaien op minimaal medium? Zo niet, wat zou er beter moeten?

ASUS N751JK-T7124H

17,3 inch FHD

Intel Core i7-4710HQ

RAM 8 GB

1 TB HDD

NVIDIA GeForce GTX 850 (2 GB)

Alvast dank voor het antwoord

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2274480

En een flinke hardware. Dat de vorige laptop geen aanrader is, is omdat je teveel betaalt voor een GTX860M en Acer is niet zo een echte super merk.

Waarom voor een laptop betalen als een andere laptop met een veel betere hardware als beiden voor hetzelfde bedrag te koop zijn?

Koeling is ook erg belangrijk en bij die Acer zie ik maar heel kleine koelgaten en die van MSI zijn die veel groter en GPU en CPU hebben ieder hun eigen ventilator.

• 3 weken later...
  • 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_2301083

Is het spelen met alienware mx17 mogenlijk specs:

250 ssd

4 gb intel hd 4000

i7 intel 3,4 ghz ( 8core )

6gb werk geheugen

Ik heb spel reeds geinstaleerd gehad maar wou eerste keer niet , mss verkeerde instelling ??!?

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2304024

Inmiddels ook al online missie gedaan op hoogst grafics en loopt soepel op de mx17 van dell alienware specs intel core i7 3,4 grafic :intel hd4000 2gb 6gben 250ssd van samsung

Geplaatst:
comment_2304049

Wil jij nou eens stoppen met onzin te verkopen? Een Intel kaart zal GTA V met geen mogelijkheid op de hoogste settings kunnen draaien. Ik snap ook niet waarom je dat steeds blijft beweren overal, want dat is gewoon niet mogelijk.

Misschien kun je wel GTA V op je laptop draaien, maar dan zit er een andere GPU in.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.