January 19, 201511 yr Hallo allemaal, Lang geleden dat ik hier was, zeer druk met vanalles. Hier aantal werkjes die ik laatste tijd in elkaar heb gezet (en dat is helaas niet zoveel) gr RMJ
January 19, 201511 yr Vet! Erg mooi gedaan! Vooral de affiches spreken me aan, toch mijn wat meer mijn favoriete kant van het grafisch design Lekker zomers, alleen de tekstballonnen had je vooral op de laatst wel weg kunnen laten/vervangen door iets anders naar mijn mening. De avatar en signatures (lijkt me?) zien er ook erg goed uit, zoals we van je gewend zijn!
February 1, 201511 yr Agree wat betreft de tekstballonnen, maar de een-na-laatste vind ik het wel paffen. Die laatste poster vind ik echt heel vet man! De hele sfeer, jouw posters zijn sowieso goed! En miste je al, maar die stiekem een signature voor CW? ;-)
Hallo allemaal,
Lang geleden dat ik hier was, zeer druk met vanalles.
Hier aantal werkjes die ik laatste tijd in elkaar heb gezet (en dat is helaas niet zoveel)
gr RMJ