Ik heb een probleempje met mijn Google Chrome, 9 van de 10 keer als ik de browser opstart opent deze twee keer, terwijl ik er maar één keer op klik. Hij open eerst een venster normaal, dan na een paar seconden komt er een tweede venster bij, daarin staat weergegeven dat Chrome niet goed was afgesloten. Dus je zou denken dat dat komt omdat ik de laptop uitzet terwijl Chrome nog aanstaat, maar ik heb er eens een paar keer opgelet en netjes Chrome eerst afgesloten alvorens ik mijn laptop uitdoe. Maar toch krijg ik de foutmelding weer én opent hij de browser twee keer. Wat kan ik hieraan doen ?
Hey!
Ik heb een probleempje met mijn Google Chrome, 9 van de 10 keer als ik de browser opstart opent deze twee keer, terwijl ik er maar één keer op klik. Hij open eerst een venster normaal, dan na een paar seconden komt er een tweede venster bij, daarin staat weergegeven dat Chrome niet goed was afgesloten. Dus je zou denken dat dat komt omdat ik de laptop uitzet terwijl Chrome nog aanstaat, maar ik heb er eens een paar keer opgelet en netjes Chrome eerst afgesloten alvorens ik mijn laptop uitdoe. Maar toch krijg ik de foutmelding weer én opent hij de browser twee keer. Wat kan ik hieraan doen
?