Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Harrier/Hydra al eerder in GTA V

Wist niet echt waar ik dit kon zetten. Op de site van Righteous Slaughter 7 kun je een "trailer/gameplay" bekijken. Tijdens één van de laadschermen kun je een Harrier/Hydra zien. Aangezien Righteous Slaughter 7 al in het spel zit, en dus niet geadd is met een DLC ofzo, blijkt het dus dat de Harrier al eerder in GTA V zat, en waarschijnlijk geschrapt was?

Je kunt de harrier zien in bijgevoegde afbeelding. Het is niets speciaals, maar toch wou ik dit delen met jullie! ;)

post-60789-0-61522900-1422199259_thumb.jpg

Featured Replies

De Hydra zat inderdaad in GTA V, maar waarschijnlijk is het toestel geschrapt in de vroege versie van het spel.

En de Hydra zal terugkeren bij de Heist-DLC. Het zal dezelfde aspecten behouden als z'n voorganger (GTA SA).

• Author

De Hydra zat inderdaad in GTA V, maar waarschijnlijk is het toestel geschrapt in de vroege versie van het spel.

En de Hydra zal terugkeren bij de Heist-DLC. Het zal dezelfde aspecten behouden als z'n voorganger (GTA SA).

Heb je eigenlijk de mainpost gelezen? :7

Als het goed is zat de Hydra inderdaad al in het spel (of toch een vroege versie), in de tweede trailer is namelijk dit te zien:

Hydragtav.jpg

Niet zo duidelijk of gedetailleerd, maar wel eerder een Hydra dan Lazer.

Dus het was inderdaad al geweten, maar ik was alleszins nog niet op de hoogte van dat de Hydra in RS7 zat (of diens content), dus leuk! :o

• Author

Als het goed is zat de Hydra inderdaad al in het spel (of toch een vroege versie), in de tweede trailer is namelijk dit te zien:

Hydragtav.jpg

Niet zo duidelijk of gedetailleerd, maar wel eerder een Hydra dan Lazer.

Dus het was inderdaad al geweten, maar ik was alleszins nog niet op de hoogte van dat de Hydra in RS7 zat (of diens content), dus leuk! :o

Ik denk dat er een hele vloed van Cut Content gaat gevonden worden via de PC versie. Stay tuned zou ik zeggen :puh:

Mogelijk, maar al best een groot deel (als het niet alles is) van de gamefiles is al doorzocht geweest door hackers, het is zo dat elke keer updates en hun content worden voorspeld en er zijn inderdaad meerdere voertuigen zo teruggevonden die nooit in de game hebben gezeten, maar misschien dat er nog meer zijn, het kan inderdaad altijd.

Zonde dat ze de hydra niet gelijk in de game hebben gezet, de Lazer is gaaf maar velen verlangen naar de hydra

Ik eigenlijk ook wel een beetje. :puh:

VTOL* is veel handiger en je kan op bijna elke plek landen als je wilt omdat je geen lange weg nodig hebt. :)

* Vertical Take-Off and Landing