Ik wil graag in de gta V online topic vragen om een fout van xbox live omdat het met gta Online te maken heeft en daarin is gebeurd. Misschien hebben meer gta V online gebruikers daar ervaring mee.
Beste mensen,
Ik heb een aankoop gedaan via de gta V store. Ik heb de sharkcard van 15 euro gekocht. Nou kreeg ik een foutmelding van xbox live dat het is mislukt en dat ik het later nog een keer moest proberen. Ik ging het meteen opnieuw proberen en toen kreeg ik een foutmelding over ''belastingen'' bla bla bla. Geen idee wat dat inhoud en ik kan de foutmelding ook nergens terug vinden.
Wat nu wel is gebeurd is dat de 15 euro van me saldo is afgehaald en ik een melding kreeg dat de sharkcard werd gedownload. Maar ik ga terug naar Online het het geld ($,-1250000) heb ik niet gekregen.
Ik zou niet weten hoe ik dit probleem moet uitleggen aan xbox live als ik ze zou bellen. En het lijkt mij ook te veel moeite voor maar 15 euro (Ben niet echt arm of zo ). Maar toch vind ik het vervelend dat het bij mij is gebeurd en wil ik jullie vragen of jullie hier ervaring mee hebben en of ik iets kan proberen. Ik vraag me namelijk af hoe ik de downloadgeschiedenis kan terug zien.
Ik heb een xbox 360, gebruik GEEN creditcard. Heb de saldo via xbox live kaartje van 25 euro.
Hey,
Ik wil graag in de gta V online topic vragen om een fout van xbox live omdat het met gta Online te maken heeft en daarin is gebeurd. Misschien hebben meer gta V online gebruikers daar ervaring mee.
Beste mensen,
Ik heb een aankoop gedaan via de gta V store. Ik heb de sharkcard van 15 euro gekocht. Nou kreeg ik een foutmelding van xbox live dat het is mislukt en dat ik het later nog een keer moest proberen. Ik ging het meteen opnieuw proberen en toen kreeg ik een foutmelding over ''belastingen'' bla bla bla. Geen idee wat dat inhoud en ik kan de foutmelding ook nergens terug vinden.
Wat nu wel is gebeurd is dat de 15 euro van me saldo is afgehaald en ik een melding kreeg dat de sharkcard werd gedownload. Maar ik ga terug naar Online het het geld ($,-1250000) heb ik niet gekregen.
Ik zou niet weten hoe ik dit probleem moet uitleggen aan xbox live als ik ze zou bellen. En het lijkt mij ook te veel moeite voor maar 15 euro (Ben niet echt arm of zo
). Maar toch vind ik het vervelend dat het bij mij is gebeurd en wil ik jullie vragen of jullie hier ervaring mee hebben en of ik iets kan proberen. Ik vraag me namelijk af hoe ik de downloadgeschiedenis kan terug zien.
Ik heb een xbox 360, gebruik GEEN creditcard. Heb de saldo via xbox live kaartje van 25 euro.
Groetjes,
GTAKevin023.
Bewerkt: door GTAKevin023