Jump to content
Geplaatst:
comment_2278469

Cities Skylines

Ontwikkelaar: Colossal Order

Uitgever: Paradox Interactive

Genre: Simulatie/City-Builder

Platforms: Windows/Linux/OS X

Aantal spelers: 1

Release:10 maart 2015

Demo:-

Website: https://www.paradoxp...cities-skylines

Cities_Skylines_cover_art.jpg

Cities: Skylines is een nieuwe City-Building game voor de PC, en wordt in het kwartaal van dit jaar op de markt gebracht. Kan het 'tippen' aan het bekende SimCity(met de toch wat tegenvallende SimCity 2013) Of bijvoorbeeld aan Cities XL?

Verschillende filmpjes zijn al veelbelovend, de city maps zijn sowieso groter en je kan het landschap meer aanpassen dan bij SimCity 2013.(bijvoorbeeld een stuwdam bouwen!) Ook komt er direct mod support voor het spel. Een groot nadeel is dat er (nog) geen multiplayer mode is.

Wat meer gameplay:

Main features:

City policies: Set policies to guide how the city and districts develop over the course of your playthrough.

City districts: Personalize city districts with names of your choice for variety and personality.

Road building and zoning

Unlock buildings and services

Taxation: Fine-tuning the city budget and services and setting tax rates to different residential, commercial and industrial levels and controlling what kind of areas are more likely to spawn in the zoned areas

Public transportation: Build transport networks throughout the city with buses and metros

Outside connections: Make industry and commercial districts flourish with new customers in the neighboring cities

Wonders: the ultimate end-game content that the players strive towards

Huge maps: Unlock new map tiles with unique possibilities to expand the city

Water flow simulation: Add new challenges to water services.

Polished visual style and core gameplay

Modding tools: Built in feature designed to encourage creative pursuits.

Hier nog een F.A.Q. met handige informatie.

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 371
  • Bezichtigingen 48.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2295170

Met een VAC ban kan je niet meer online gamen op Steam, nou, niet op servers die onder controle staan van het Valve Anti-Cheat Systeem, wat ze eigenlijk allemaal staan..

Bewerkt: door Ezra24rct3

Geplaatst:
comment_2295239

Ik vond 30 euro voor een spel aan zich wel een leuke prijs.

Beter als 70 euro voor ps4 games, wat ik absurd vind.

Ik heb hem ook eerst op de pirate manier gespeeld, maar al gauw gekocht.

Sommige mode die je kan downloaden zijn echt geweldig handig.

En daarbij vind ik de extra gebouwen fijner om wat xtra kleur en diversiteit te krijgen.

Geplaatst:
comment_2295252

Hoe doen jullie het met elektriciteit? Ik moet elke keer mijn stad volbouwen met elektriciteitspalen en windmolens. Hebben jullie hier andere oplossingen voor?

Je weet toch wel dat je een elektriciteitspaal maar op één woonwijk hoef aan te sluiten, en dat alle gebouwen die aansluiten op die wijk dan connected zijn? Ik heb een vrij grote stad, maar heb maar twee elektriciteits lijnen.(Een voor waterpompen en riolering, andere voor woonwijken/industrie)

Geplaatst:
comment_2295256

ik voorzie bij tjarda wat verkeersproblemen in de toekomst :7

Ik gebruik helemaal geen electriciteits palen meer, ik heb een mod gebouwdje gedownload (soort trafo huisjes) die elektriciteit "onder de grond" doorverbind.

Ik vond die masten een lelijk gezicht

Geplaatst:
comment_2295258

ik voorzie bij tjarda wat verkeersproblemen in de toekomst :7

Ik gebruik helemaal geen electriciteits palen meer, ik heb een mod gebouwdje gedownload (soort trafo huisjes) die elektriciteit "onder de grond" doorverbind.

Ik vond die masten een lelijk gezicht

ik ging daar d e fout in met het begin ach dan slopen we wat huizen :')

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.