Sinds kort ben ik terug bezig met Red Dead Redemption. Super game, maar ik heb eigenlijk tussen de release en nu zeer weinig de multiplayer gespeeld, en daar heb ik spijt van. En aangezien deze prachtgame dit jaar 5 jaar oud wordt, vond ik het wel een goed idee om een meeting te organiseren.
Deze meeting vindt plaats op vrijdag 20 februari, en zal rond 20:30 beginnen. De console waarop we gaan spelen is PlayStation 3.
Als je zin hebt om mee te doen, laat dan een berichtje achter met je PSN naam.
[table=header]Deelnemers|PSN|Headset
Platypus|Platypus92|Waarschijnlijk
Joriz|Joriz86|Ja
3L1077|x3L1077|Nee
DDT Dorus|ddtdorus|Ja
Dexist|Dexist|Misschien
thebig|vmdj0|Misschien
[/table]
Aantal plekken vrij: 10
Eerst gaan we wat free roamen, en daarna zullen we een paar 'competitive modes' spelen.
Met wat geluk zorgt Joriz voor een livestream, en als deze meeting succes heeft, zullen er in de toekomst zeker nog volgen.
Hey iedereen,
Sinds kort ben ik terug bezig met Red Dead Redemption. Super game, maar ik heb eigenlijk tussen de release en nu zeer weinig de multiplayer gespeeld, en daar heb ik spijt van. En aangezien deze prachtgame dit jaar 5 jaar oud wordt, vond ik het wel een goed idee om een meeting te organiseren.
Deze meeting vindt plaats op vrijdag 20 februari, en zal rond 20:30 beginnen. De console waarop we gaan spelen is PlayStation 3.
Als je zin hebt om mee te doen, laat dan een berichtje achter met je PSN naam.
[table=header]Deelnemers|PSN|Headset
Platypus|Platypus92|Waarschijnlijk
Joriz|Joriz86|Ja
3L1077|x3L1077|Nee
DDT Dorus|ddtdorus|Ja
Dexist|Dexist|Misschien
thebig|vmdj0|Misschien
[/table]
Aantal plekken vrij: 10
Eerst gaan we wat free roamen, en daarna zullen we een paar 'competitive modes' spelen.
Met wat geluk zorgt Joriz voor een livestream, en als deze meeting succes heeft, zullen er in de toekomst zeker nog volgen.
Meekijken kan via http://www.gtaforum.nl/chat
Bewerkt: door Visser23