July 8, 200421 yr IK ook! In bepaalde delen zie jem heel veel rijden! Nouja de rijder rijd erop Maare Die enen moter zie je daar weer niet vaak ben ff de naam kwijt!
July 10, 200421 yr Het is een Crossmotor Ik zie hem anders Vet vaak rijden vooral als je er zelf op rijd zie je ze veel
Wat is de Sanchez(Sanchey)...
Een brommer of een Crossmotor??? :rolleyes: