Ik speel vaak gta online en 9 van de 10 keer heb ik politie achter me aan en dat is alleen maar irritant. Want wat is hun doel nou eigenlijk? Zelf gaan er dan honderden dood allemaal om mij 1x te killen zodat ik weer terug kom tot leven. Ok? Ik vind de politie echt nutteloos in gta online. Tuurlijk hoort er in gta politie te zijn maar ze zijn zo erg irritant en nutteloos. Totaal geen toevoeging vind ik.
Misschien gevangenistijd? (1 minuut niet kunnen spelen of zo?)
Zou het een idee zijn om de politie uit te kunnen schakelen voor bepaalde online servers? No police servers of zo? Of dat je een server kan runnen en alles een beetje zou kunnen regelen zoals het weer, tijd en geen politie en misschien meerdere opties? Zou dat wat zijn? Opties zoals niet kunnen killen? Zodat je wat meer socialer kan samen spelen. Mensen die gewoon niet uit zijn om te killen en geen zin hebben in politie. Had IV ook. Geen politie en ook niet kunnen killen. Gewoon met mensen op een vliegveld klooien en racen. Gewoon lol met misschien hier en daar wat stuntvoorwerpen
Hey,
Ik speel vaak gta online en 9 van de 10 keer heb ik politie achter me aan en dat is alleen maar irritant. Want wat is hun doel nou eigenlijk? Zelf gaan er dan honderden dood allemaal om mij 1x te killen zodat ik weer terug kom tot leven. Ok?
Ik vind de politie echt nutteloos in gta online. Tuurlijk hoort er in gta politie te zijn maar ze zijn zo erg irritant en nutteloos. Totaal geen toevoeging vind ik.
Misschien gevangenistijd? (1 minuut niet kunnen spelen of zo?)
Zou het een idee zijn om de politie uit te kunnen schakelen voor bepaalde online servers? No police servers of zo? Of dat je een server kan runnen en alles een beetje zou kunnen regelen zoals het weer, tijd en geen politie en misschien meerdere opties? Zou dat wat zijn? Opties zoals niet kunnen killen? Zodat je wat meer socialer kan samen spelen. Mensen die gewoon niet uit zijn om te killen en geen zin hebben in politie. Had IV ook. Geen politie en ook niet kunnen killen. Gewoon met mensen op een vliegveld klooien en racen. Gewoon lol met misschien hier en daar wat stuntvoorwerpen
Zou dat wat zijn?
Gr GTAKevin023.