Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Maak een lettertype van je eigen handschrift!

Soms levert internetten wel wat leuks op.. zoals vandaag. Ik zat wat te grollen en te grappen hier en daar, en toen kwam ik myscriptfont.com tegen. Het is best een vet idee: een font van je eigen handschrift. 't Enigste wat je hoeft te doen is een template downloaden, binnen de lijntjes (best lastig voor sommigen) letters schrijven en dan inscannen. En je bent klaar! Althans, dat zegt de website. Heb zelf nog niet de proef op de som genomen. Ben benieuwd wat jullie hier van vinden.. wellicht een leuk iets om je brieven of wat dan ook digitaal mee te personaliseren. :)

Featured Replies

Ik ga het misschien proberen, maar ik denk dat het niet lezen is. Enigste is alleen wel enige

Ik heb het geprobeerd, maar het is niet echt gelukt :(

a1609a5a51097e34bb44ecaff376f21d.png

Heb het eerder al een paar keer gebruikt, leuk om te experimenteren. Is wel aan te raden het met een tekentablet (of muis) te doen, want als je het doet met pen of potlood, dan lijkt mij een resultaat als hierboven begrijpelijk ;)

Ook met digitaal invullen werkt het niet optimaal om het professioneel te gebruiken (zo zal het ook niet bedoeld zijn :puh:), zo worden de letters geanalyseerd en overgetrokken net als Adobe Illustrator dat doet met de optie 'live trace'. Beetje 'hoekig' resultaat zegmaar. Maar oke, als grafisch designer ben ik hier ook wel een beetje (over)gevoelig voor :D

Edited by im_ruben

Ik heb een tekentablet thuis liggen, dus ik wil dit op korte termijn misschien wel een keer proberen. Lijkt me interessant om te zien.

Is wel een keer leuk :puh:

Ziet er wel nog leesbaar uit vind ik, ik heb het wel een beetje vlug gedaan.

post-140414-0-69956100-1423777568.png

Gedaan met een wacom intuos tekentablet

Edited by robin_be

Dan zal ik die van mij ook even delen, deze heb ik beide een tijdje geleden gemaakt. Wel leuk om even mee bezig te zijn :)

Schermafbeelding%202015-02-12%20om%2023.23.53.pngSchermafbeelding%202015-02-12%20om%2023.24.18.png

post-6602-0-16196600-1424038376.png

Wel grappig. :)