Jump to content

Submissies zijn een belangrijk aspect in de GTA-serie

Recommended Posts

Geplaatst:

Naar aanleiding van een post in het GTA III Random Chat topic, leek het mij leuk even te peilen naar de meningen van de leden hier, omtrent de vier meest gekende en voorkomende submissies in de GTA-serie, zijnde:

• Vigilante
  • Paramedic
  • Firefigther
  • Taxi Driver

Hoewel sinds GTA IV (met uitzondering van CTW) deze submissies niet langer aanwezig zijn (of niet in de originele vorm) waren ze voor elke GTA in het GTA3-era onlosmakelijk verbonden met het 100% voltooien van het spel. Doorheen de jaren werden verschillende aanpassingen gemaakt, de beloningen voor het voltooien verschilden nu en dan en ook aan de vereisten werd nu en dan gesleuteld. Hoewel bovenstaande submissies onwaarschijnlijk door een groot aantal mensen met tegenzin werden gespeeld, vanwege de eentonigheid en het frustratiegehalte waren ze wel altijd een deel van de gameserie die we zo graag spelen

Nu ben ik gewoon benieuwd naar jullie mening hierover, enkele vragen waarop het antwoord een mooie opinie kan vormen:

• Mis je deze submissies, of ben je eerder blij dat Rockstar ervoor gekozen heeft ze niet langer in een GTA op te nemen? Waarom?
  • Welke GTA had de beste beloningen of vereisten voor het voltooien van elk van bovenstaande submissies?
  • Mochten deze submissies ooit hun herintreden maken in de reeks welke aanpassingen zou je dan willen zien?
  • ...

Ik zou zeggen brandt los, ik kijk uit naar jullie reacties.

Geplaatst:

Met uitzondering van vigilante altijd het eerste dat ik doe :Y . Dat geeft je meteen een hoop voordelen en je kan er langer van genieten. In vele GTA's is het ook zo dat de gangs je na verloop van tijd gaan haten wat deze missies nog een stuk moeilijker maakt.

Geplaatst: (bewerkt)

Altijd leuk om buiten de storyline nog wat te kunnen doen met een doel. Vond dat GTA VC de beste beloningen had, moet je alleen wel een tank gebruiken :D Als het terug komt moet je ook alle politie heli's moeten kunnen gebruiken en criminelen moeten per voertuig vluchten en met een groep op een bepaalde plek zijn o.a. het verwoeste motel. :tu:

Bewerkt: door Danger_dog_guy_7
Geplaatst:

Het hoort er gewoon bij. Zat toevallig laatst bezig met de collectibles in GTA V. Wat verafschuw ik de collectibles. Haat ze. Kost gewoon teveel tijd. De reden dat ik nog nooit mijn eigen GTA spel 100% heb gemaakt. Heb alle collectibles wel gehaald in SA en in VC, maar dat was dan voor savegames voor mensen die zelf te lui waren. Voor mijzelf heb ik nog nooit een savegame 100% gehaald. Maar toch...ze horen erbij. Dat is onderdeel van GTA geworden. Ik zou teleurgesteld zijn als ze er niet bij zaten.

En hetzelfde geldt voor die submissies. Die horen er gewoon bij, ongeacht hoe vervelend en irritant ik ze vind.

Geplaatst:

De submissies zijn de puntjes op i voor GTA. De finishing touch. Zonder deze submissies is GTA, voor mijn gevoel, een stuk minder echt/realistisch. Kortom: Ze horen er gewoon in omdat het GTA compleet maakt. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind die submissies wel te doen. In GTA V, echter, mis ik ze niet echt heel erg. Al had ik missies als vigilante of paramedic liever terug gezien dan dingen als yoga. Ik vind dat ze voor de volgende GTA dat soort onnodige content er beter uit kunnen halen en dan de oude submissies terug doen.

Als deze missies terug komen in de volgende GTA zou ik een soort van mini verhaal er achter leuk vinden, i.p.v. rondrijden zonder enige achtergrondinfo over de patienten/criminelen etc.

Bewerkt: door Gta Ripper
Geplaatst:

Submissies horen er zeker bij. Maar net als velen vond ik het altijd een tragedie om ze te doen. De taximissies duren zo lang, en bij paramedics en firefighter kwam het vaak voor dat ik er bijna was, om het alsnog niet te halen. Het eerste wat ik altijd deed na het behalen van een van deze submissies was zo snel mogelijk saven. Vigilante vind ik helemaal een verschrikking; om een of andere reden wilde dat mij nooit lukken. De enige originele vigilante die ik ooit heb voltooit is die in Vice City. Ik deed 'm met de FBI Washington, en zodra m'n wanted-level te hoog werd ging ik gauw de Pay 'n' Spray in :7

De Vigilante uit GTA IV vond ik wel leuk om te doen; rijden op meldingen is nou eenmaal leuk ;)

Op zich mag het van mij wel iets uitgebreider terugkeren in GTA. Bijvoorbeeld dat je de paramedics start door een ziekenhuis in te lopen, en dat je vervolgens in een doktersoutfit in de ambulance stapt. Dat je vervolgens naar een ongeluk toe rijdt alwaar het slachtoffer op de grond ligt. En niet langs de kant van de weg staat te wachten, terwijl het bloed er uit spuit!

Geplaatst:

Ik vind submissies nooit zo leuk en soms vind ik minigames wel irritant. Soms vind ik ze ook wel geinig, zoals een gegevens in een policeradio invoeren.

Geplaatst:

Submissies waaronder Vigilante, Paramedic, horen gewoon bij GTA. Bij GTA V werd het gewoon vervangen door andere

submissies die ik persoonlijk een stuk minder vind. Maar submissies zijn altijd wel te doen, ongeacht hoe hoog de moeilijkheidsgraad ligt.

Taxidriver van GTA III en LCS waren toch de leukste submissies waarvoor je een echte beloning kreeg. Namelijk de Borgnine (III)

en Bickle'76 (GTA LCS). Firefighter vond ik integendeel de vervelendste en irritantste submissie, waarbij je voertuigen moest blussen

op een bepaalde tijdslimiet. En dat kon voor een hoop frustratie zorgen....

Geplaatst:

Sommige submissies speelde ik heel vaak, terwijl ik andere nooit speelde. Ondanks dat vind ik dat submissies gewoon horen bij een goede GTA. Ik vind het dan ook jammer dat de Vigilante missies niet in GTA V zaten en dan in de vorm van GTA IV, waarbij je oproepen krijgt om misdaden te bestrijden.

Geplaatst:

een stuk minder echt/realistisch.

Kom, laten we een ambulance jatten en kijken hoeveel t verdient pp :7

kom op, het is GTA. Maakt niet uit of het wel/niet realistisch is, als je maar fun hebt :)
Geplaatst:

een stuk minder echt/realistisch.

Kom, laten we een ambulance jatten en kijken hoeveel t verdient pp :7

kom op, het is GTA. Maakt niet uit of het wel/niet realistisch is, als je maar fun hebt :)

Ik vind het van GTA4 wel leuk dat het wat realistischer is dan de andere GTA's. Zelf vind ik de pizzacouriermissies e.d. al snel saai worden, omdat ze vaak steeds hetzelfde zijn. De andere sidemissions vond ik wel leuk, zoals de missies van de Malibu Club en Kaufman Cabs. In GTA4 had je dan wel niet de sidemissies die we gewend waren van de vorige games, maar heb je wel weer dingen zoals dat je met Roman kan bowlen. Dat vind ik op zich wel leuk, zolang ze maar niet steeds hetzelfde zijn.

Geplaatst:

Ik maak hier wel verschil tussen submissies en collectibles. Collectibles zijn gewoon een goedkope manier van meer gameplay uit je game halen. Submissies waar werk in zit, of die gewoon komisch zijn om te doen en nut hebben (zoals Firefighter, dat je in veel GTA games fireproof maakt), doe ik wel graag.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...