Crypteq verbindt echte wereld met Grand Theft Auto!
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.
Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.
Ons eigen forumlid en moderator Crypteq is een project gestart waarmee hij het spel Grand Theft Auto met de echte wereld verbindt. Onder de titel Out of the game project laat hij een concept zien waarmee je GTA San Andreas kan verbinden met je eigen woonkamer. In dit concept laat hij via een Arduino microcomputer een Ledje knipperen in politiekleuren als in GTA San Andreas de politie achter je aan zit. Een voorbeeld is te zien in het onderstaande filmpje:
Vooral bijzonder aan dit concept is dat het een hoop nieuwe mogelijkheden biedt, waardoor Grand Theft Auto op nog uitgebreidere wijze met de echte wereld kan worden verbonden. Daarom vroeg ik Crypteq of hij met zijn project nog meer van plan is en wat we in de toekomst kunnen verwachten. Ik stelde hem de volgende vragen:
Mocht je zelf ook mee willen knutselen en coole ideeën hebben kan je in het [sA] Wanted level led licht-onderwerp vinden hoe je het zelf kan nabouwen!
Crypteq wil ik super bedanken voor dit interview en ik kijk er echt naar uit wat de toekomst nog meer gaat brengen qua 3D, augmented reality en de koppeling van GTA met de echte wereld!