PS4 opstarten in de veilige modus (aan knopje ingedrukt houden tot 2e piep) en optie 'initialiseren' kiezen. Let op dat dit wel alles wist van je playstation.
--------------------------
Hoi,
Ik heb een vervelend probleem en ik hoop dat jullie een oplossing hiervoor hebben. Bij het opstarten van mijn PS4 krijg ik de volgende weergave:
Bezig met controleren van systeemopslagstatus...
Schakel de PS4 niet uit.
Nadat de controle is voltooid, wordt de PS4 automatisch opnieuw gestart.
-balk met 22%, dit geen vooruitgang vertoond-
Dit krijg ik 5 á 10 minuten, waarna er een nieuw scherm komt met de mededeling dat mijn PS4 niet opgestart kan worden.
Wat heb ik gedaan (zonder positief resultaat)?
- Opnieuw aan/uit (Zowel op de PS4 zelf als de stekker)
- PS4 opgestart in de veilige modus (AAN knopje indrukken tot de tweede piep) en dan de nieuwste software update installeren.
OPLOSSING:
PS4 opstarten in de veilige modus (aan knopje ingedrukt houden tot 2e piep) en optie 'initialiseren' kiezen. Let op dat dit wel alles wist van je playstation.
--------------------------
Hoi,
Ik heb een vervelend probleem en ik hoop dat jullie een oplossing hiervoor hebben. Bij het opstarten van mijn PS4 krijg ik de volgende weergave:
Bezig met controleren van systeemopslagstatus...
Schakel de PS4 niet uit.
Nadat de controle is voltooid, wordt de PS4 automatisch opnieuw gestart.
-balk met 22%, dit geen vooruitgang vertoond-
Dit krijg ik 5 á 10 minuten, waarna er een nieuw scherm komt met de mededeling dat mijn PS4 niet opgestart kan worden.
Wat heb ik gedaan (zonder positief resultaat)?
- Opnieuw aan/uit (Zowel op de PS4 zelf als de stekker)
- PS4 opgestart in de veilige modus (AAN knopje indrukken tot de tweede piep) en dan de nieuwste software update installeren.
- Controller laten vliegen
Alvast bedankt voor de moeite!
Bewerkt: door FireFighter