In welke afdeling van Zweinstein zou jij willen zitten?
Zit jij liever in Griffoendor, Zwadderich, Ravenklauw of Huffelpuf?
Griffoendor, staat voor dapperheid, ridderlijkheid, durf en moed. Past dit bij jou?
Zwadderich, staat voor sluwheid en trots. Past dit bij jou?
Ravenklauw, staat voor wijsheid. Past dit bij jou?
Huffelpuf, staat voor hard werkers, geduld en trouw. Past dit bij jou?
Als ik het voor het kiezen zou hebben zou ik wel bij Zwadderich willen. Want ik ben wel een ''trots'' iemand en ook best wel sluw. Ik hou van kracht, duistere muziek en wapens en een studentenkamer in een kerker hebben met donkergroene vlaggen lijkt mij wel vet. Ik zal alleen niet voor Zwadderich kiezen als het alleen maar om macht ging en haat. Want dat past niet bij mij. Vergeet gewoon niet dat Severus Sneep een Zwadderaar was en een held! Hij zal mijn voorbeeld zijn.
Hey,
In welke afdeling van Zweinstein zou jij willen zitten?
Zit jij liever in Griffoendor, Zwadderich, Ravenklauw of Huffelpuf?
Griffoendor, staat voor dapperheid, ridderlijkheid, durf en moed. Past dit bij jou?
Zwadderich, staat voor sluwheid en trots. Past dit bij jou?
Ravenklauw, staat voor wijsheid. Past dit bij jou?
Huffelpuf, staat voor hard werkers, geduld en trouw. Past dit bij jou?
Als ik het voor het kiezen zou hebben zou ik wel bij Zwadderich willen. Want ik ben wel een ''trots'' iemand en ook best wel sluw. Ik hou van kracht, duistere muziek en wapens en een studentenkamer in een kerker hebben met donkergroene vlaggen lijkt mij wel vet. Ik zal alleen niet voor Zwadderich kiezen als het alleen maar om macht ging en haat. Want dat past niet bij mij. Vergeet gewoon niet dat Severus Sneep een Zwadderaar was en een held! Hij zal mijn voorbeeld zijn.
Ik kies voor Zwadderich!
Waar kies jij voor?
Gr GTAKevin023.
Bewerkt: door GTAKevin023