Geplaatst: 3 maart 201510 jaren comment_2290119 Adversary modes, come out to play, siege mentality, hasta la vista en daily objectives komen samen met de heists op tien maart. Ook zullen er nieuwe activiteiten komen voor freeroam! Meer informatie: Rockstar Games
Geplaatst: 3 maart 201510 jaren comment_2290123 Als ik het daar zo lees klinken die modes alsof ze heel veel plezier gaan opbrengen
Geplaatst: 3 maart 201510 jaren comment_2290134 Hopelijk bedoelen ze met nieuwe activiteiten ook dat je de kabelbaan op Chilliad kan gebruiken.
Geplaatst: 4 maart 201510 jaren comment_2290207 Ach. Lijkt me leuk om een keertje te doen maar mij gaat het toch het meest om freeroam. En dan wil ik het liefst nieuwe voertuigen, appartementen, wapens en kleding. En als ik missies doe doe ik er maar 2. Rooftop Rumble en A Titan of a job. Verder ben ik alleen maar aan het freeroamen. Killen, cruisen en chillen.
Geplaatst: 4 maart 201510 jaren comment_2290230 Ach. Lijkt me leuk om een keertje te doen maar mij gaat het toch het meest om freeroam. En dan wil ik het liefst nieuwe voertuigen, appartementen, wapens en kleding. En als ik missies doe doe ik er maar 2. Rooftop Rumble en A Titan of a job. Verder ben ik alleen maar aan het freeroamen. Killen, cruisen en chillen. Door deze update gaat het free roamen alleen maar leuker worden door dat je er ook beter geld kan verdienen.
Geplaatst: 4 maart 201510 jaren comment_2290284 Het lijkt me beter wanneer je dit de volgende keer eerst aan Joriz meldt zodat hij er zo snel mogelijk een nieuwsbericht over kan gaan schrijven. Maar goed, even on-topic: GTA Online lijkt me nu 'leuker' worden wanneer je alleen speelt, vooral in Free Mode.
Geplaatst: 4 maart 201510 jaren comment_2290388 maar wat houd " Adversary modes, come out to play, siege mentality, hasta la vista" allemaal in ?
Adversary modes, come out to play, siege mentality, hasta la vista en daily objectives komen samen met de heists op tien maart. Ook zullen er nieuwe activiteiten komen voor freeroam!
Meer informatie:
Rockstar Games