NandroDavids Geplaatst: 5 maart 2015 Rapport Geplaatst: 5 maart 2015 Sinds eind vorig jaar heb ik GTA V voor de PS4, en zo af en toe speel ik 's een uurtje. Mede doordat ik het vrij weinig speel zit ik er nog niet echt lekker in, en heb ik meer het idee dat ik me door het spel moet worstelen dan dat ik echt GTA zit te spelen. Nu was daar gisteravond het dieptepunt: een zijmissie waarin ik aliens moest neerknallen met een minigun. Belachelijke missie natuurlijk, en iets waar ik totaal niet op zit te wachten. Zit er meer van dit soort ongein in, of is het verder wel een normale GTA die ik met plezier kan spelen? Reageren
Votair Geplaatst: 5 maart 2015 Rapport Geplaatst: 5 maart 2015 Er is ook een zijmissie dat je clowns moet neerknallen met Trevor. Reageren
Malinia Geplaatst: 5 maart 2015 Rapport Geplaatst: 5 maart 2015 Dit is NORMAAL. dit dacht ik in het begin ook xD. Dus je hoeft je GEEN zorgen te maken, dit is omdat micheal gaat drugje drinken wordt ie gek. Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 5 maart 2015 Rapport Geplaatst: 5 maart 2015 Dit is NORMAAL. dit dacht ik in het begin ook xD. Dus je hoeft je GEEN zorgen te maken, dit is omdat micheal gaat drugje drinken wordt ie gek. Dit is dus niet wat ie bedoeld En ik zat ook niet op dit soort dingen te wachten... maar het is maar 2x gelukkig dat je van die vreemde dingen moet doen. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 5 maart 2015 Rapport Geplaatst: 5 maart 2015 Er zitten inderdaad een aantal redelijk gekke missies en zijmissies tussen zoals de missie die Votair noemde. Als ik eerlijk ben zit het ''echte'' GTA gevoel ook wat minder in deze game, maar dat is denk ik grotendeels te danken aan de atmosfeer om het spel heen. De missies spelen verder wel als een echte Grand Theft Auto game, een aantal over the top missies daar gelaten. Reageren
Malinia Geplaatst: 5 maart 2015 Rapport Geplaatst: 5 maart 2015 Ow. ik snap je nu. Zoals votair ook zegt je zal het met Trevor ook kunnen doen micheal & trevor zijn de enige die het doen, Franklin heeft ook zo'n missie maar dat is drugs ophalen niet snuifen. Verder zijn de rare missies side-missies dus een "?". Maar die met de aliens hoort bij de echte GTA V Reageren
GolfG60 Geplaatst: 5 maart 2015 Rapport Geplaatst: 5 maart 2015 Je hebt toch ook nog die missie dat Michael gedrogeerd wordt, waardoor je doet freefallen etc. Overigens, valt het reuze mee, dit soort missies is altijd drugs gerelateerd en komen maar enkele keren voor. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 5 maart 2015 Rapport Geplaatst: 5 maart 2015 Ik had hetzelfde gevoel als jou, Nandro. Ik heb me lang niet zo veel vermaakt met het spel, als dat ik met de andere GTA's deed. Daarom heb ik vorig jaar mijn PS3 met GTA V verkocht, het spel deed me gewoon niets. Ik vermoed dat het de leeftijd is. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 5 maart 2015 Rapport Geplaatst: 5 maart 2015 (bewerkt) Deze GTA is zoals gewoonlijk een beetje anders dan de GTA's, mede doordat R* de game een iets wat een andere karakter wou geven. Gelukkig zijn het maar een paar missies waarbij je hallucineert, en waar aliens erin voorkomen. Ik speel het in ieder geval met veel plezier en het is nog steeds 1 van de betere GTA's. Bewerkt: 5 maart 2015 door bountyskull_10 Reageren
JJ-B Geplaatst: 5 maart 2015 Rapport Geplaatst: 5 maart 2015 Het is maar wat je ermee doet. Ik doe haast nooit missies in GTA en ben vaak gewoon wat aan het rondrijden en rondklooien. Ik vind GTA 5 daarin echt de beste gta. Reageren
Nissan Geplaatst: 5 maart 2015 Rapport Geplaatst: 5 maart 2015 Ik had eerder het gevoel een Saints Row game te zitten spelen. Het verhaal is wel erg serieus met een beetje over the top (a la TBoGT) maar de meeste zijmissies zijn erg dwaas. Reageren
coolguynl Geplaatst: 5 maart 2015 Rapport Geplaatst: 5 maart 2015 strangers and freaks dat zijn die vraag tekentjes op de map. sommige zijn leuk en makkelijk andere zijn moeilijk. ik heb er tot nu toe een aantal gedaan, maar ik doe er niet veel Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 5 maart 2015 Rapport Geplaatst: 5 maart 2015 Het hangt er een beetje vanaf wat je het liefst doet. GTA is voor mij een prima game door de vrijheid, levendigheid en de typische GTA-humor. Daarin is het echt een GTA De missie die jij opnoemt is inderdaad een ietwat non-GTA missie, maar voor mij is het spel niet opeens een flop. Het is maar een van de weinige matige zijmissies, vind ik. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 5 maart 2015 Rapport Geplaatst: 5 maart 2015 GTA V is en blijft een echte GTA maar het gevoel dat je bij de GTA III-era had, krijg er helaas niet bij. Reageren
Nissan Geplaatst: 5 maart 2015 Rapport Geplaatst: 5 maart 2015 Welk gevoel kreeg jij dan bij de III era games? IV en V ten opzichte van III-era vind ik namelijk een hele verbetering Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.